Citaat:Ik heb een vraag... Kun je ook zwanger worden als je nog niet ongesteld bent geweest? ik ben namelijk 11 jaar en nog niet ongsteld geweest, maar wil heel graag zwanger worden. Dan krijg ik namelijk meer aandacht van mijn ouders en mijn vriendje. En het lijkt me gewoon heel bijzonder en mooi om een kindje te krijgen.
WTF

Citaat:Bovendien heb ik van mijn moeder geleerd dat je beter te vroeg dan te laat zwanger kunt worden, dus zij zal het wel goed keuren.
En alsof dit nog niet genoeg is staat er 't volgende!
Citaat:Daarbij heb ik nog iets. Mijn vriendin is 10 jaar oud en zij heeft seks gehad met haar 13 jarige buurjongen. Zij zegt nu dat ze denkt dat ze zwanger is, maar ook zij is nog niet ongesteld. Kan dit allemaal wel?
WTH? Hier krijg ik een heel maar dan ook heeeeeeel raar gevoel bij, de wereld moet niet zoveel gekker worden! Wat is jullie mening?

Omdat er zoveel vraag naar is hier ook maar even het antwoordt;)
Citaat:Voordat je besluit zwanger te worden, zul je eerst in alle opzichten volwassen te worden. Dat betekent niet alleen dat je een eisprong en een menstruatie moeten hebben gehad voordat je zwanger kunt raken, maar dat je ook oud en verstandig genoeg moet zijn om zo'n beslissing te kunnen nemen. Want een baby krijgen om meer aandacht van je ouders te krijgen is een heel slechte reden om zwanger te raken en het bewijst dat je zelf nog een kind bent. Wordt eerst maar eens volwassen, dan heb je nog tijd genoeg om na te denken over wanneer je zwanger wilt worden