Ideën/ tips gevraagt! Hoe kan ik dit leuk geven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ideën/ tips gevraagt! Hoe kan ik dit leuk geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:17

Ik heb voor mijn vriendje een auto opgepimpt, zie; Shanna @ [UK] Auto pimpen, tips gevraagd!! . Nu wil ik dit cadeau natuurlijk ook op een leuke/ originele manier aan hem geven.
Ik zat zelf al te denken aan hem een sleutel te overhandigen, maar hoe geef ik die sleutel nut?
Ook zat ik te denken een eigendomsbewijs/ kentekenbewijs/ gebruiksaanwijzing of iets in die richting te maken, hem dat bij de sleutel te overhandigen. Maar wat is dan het leukste? (Ik neig naar kentekenbewijs, maar hoe krijg ik die zo echt mogelijk?)

En dan nog, hoe geef ik hem de auto zelf?
Hij woont ver weg, zaterdag zien we elkaar weer.. Ik heb nog geen idee waar (hij bij mij/ ik bij hem) dus de auto in de garage zetten heeft weinig nut als ik naar hem ga. Wel kan ik dit eventueel regelen met zn ouders, aangezien hij sochtens moet werken. Nadeel is alleen, dat hun via de garage hun huis binnen gaan.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:20

gaaf ding!!

misschien een leuk ideee om hem een routebeschrijving te geven richting de auto waar jij dan samen met de auto op hem wacht :o
dat je er een strik om heen doet?

Anoniem

Re: Ideën/ tips gevraagt! Hoe kan ik dit leuk geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:23

Tja, dan zou ik de auto op een parkeerplek moeten zetten, maar als ik daar ben voor hij daar is, dan passeert hij mij ongetwijfeld. Hij woont namelijk best wel ingesloten in een wijk haha :+ Parkeerplaatsen zijn aan het begin van de wijk, en recht voor hun huis..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:13

Ik ga hem zoiezo kentekenbewijs geven en eventueel een APK formulier, maar hoe kan ik het kentekenbewijs het beste uitwerken? Iemand tips?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:17

Alles wat 'ie nodig heeft aan sleutels/papieren en een leuk briefje erbij in een plastic zakje doen, en dan met klei een autootje eromheen kleien, laten drogen en dan even beschilderen met een paar grote verfkledders met glittertjes en bloemetjes oid erin.
Dat leuk inpakken en als cadeautje geven. Laat 't 'm vanaf daar maar verder uitzoeken...
:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:20

Dat is ook wel een leuk idee, het inkleien! Hij weet dat ik zelf heb geverft en geschuurt, maar niet wat het is. Ik kan hem zo ook op het verkeerde been zetten!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:26

Sleutel in je bh doen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:32

Maar hoe laat ik de sleutel dan nut hebben?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:38

Wat heb je dat leuk gedaan zeg, super tof!

Ik zou er zelf voor kiezen om een sleutel te geven (APK, kenteken e.d. vind ik zelf wat minder 'leuk'). Vind het idee van de routebeschrijving (met TomTom? :P) wel een originele!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:40

En wat is dan het nut van de sleutel?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:44

hang de sleutel in zijn huis ergens op en doe het spelletje ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is grijs en dan laat je hem zoeken en raden

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:49

Stop de auto in een doos of ander soort verpakking en sluit deze af met een sleutel. De sleutel geef je aan hem, evt. verpakt in een doosje, en dan kan hij met de sleutel het slot openen.

Sorry, misschien heb je er weinig aan, ben nu even niet zo creatief/origineel.

Naomi_Azzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 00:00

Ik denk dat niet iedereen je auto gezien heeft...

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 00:04

ik zou er een grote grap van maken, laat een vriend/oom/collega bellen en zich voor doen als de politie dat de auto in beslag is genomen/ weg is gesleept/ of is gejat en gestolen maar terug gevonden en rij samen met je vriend naar het "bureau" om de auto op te halen er zijn bij jou in de buurt vast wel industrie terreinen en anders vraag je toch of ie even mag staan bij de garage die hem heeft gepimpt?

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:15

je kan misschien een sleutel nuttig maken door de auto ergens aan vast te maken met een groot kettingslot of hangslot rond het stuur en dan de sleutel van dit slot (misschien samen een een ring met speelgoedsleutels) geven?

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:39

Ik denk inderdaad dat een aantal mensen even naar je auto moet kijken :D ...
Ik vind het idee van het kleien het leukst! Super origineel idee van jou ook en cool autootje!

Ooit wil ik ook nog eens zoiets creatiefs gaan doen haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:53

Naomi_Azzet schreef:

Die indruk krijg ik ook steeds meer ja :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:50

Ik zou een origineel kenteken bewijs inscannen en photoshoppen. Dan een oude autosleutel met een leuke sleutelhanger erbij.
Dan OF op een parkeerplaats zetten OF (kost wel wat) je huurt een autoambulance en laat hem voorrijden :-p

Met dat kenteken wil ik je wel helpen.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:12

Haha op de autoambulance is ook lollig!
Zie je m niet eens staan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:25

Mjay schreef:
ik zou er een grote grap van maken, laat een vriend/oom/collega bellen en zich voor doen als de politie dat de auto in beslag is genomen/ weg is gesleept/ of is gejat en gestolen maar terug gevonden en rij samen met je vriend naar het "bureau" om de auto op te halen er zijn bij jou in de buurt vast wel industrie terreinen en anders vraag je toch of ie even mag staan bij de garage die hem heeft gepimpt?

Ik heb de auto zelf gepimpt, en ga zaterdag naar mn vriend toe..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:39

Ik vind hem ergens aan vast zetten wel een leuk idee... Maar dan moet je dus wel zeker weten dat hij eerder bij zijn huis is dan jij.

Dat inkleien zou ook nog kunnen, ik denk alleen dat het wel veel moeite gaat kosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:48

Inkleien - moeite valt volgens mij wel mee. Ik ben erg creatief op zo'n beetje elk gebied, en heb dus ook een tijd lang als hobby kleien/ boetseren gedaan ;) Eventueel kan ik hem ook in een lego-autotje bouwen.. Van klei is het zo zonde dat het weer kapot moet, en dan zal hij dat buiten moeten doen en vervolgens de scherven weer op moeten ruimen :+

Ik ga nu met het kentekenbewijs bezig.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-06-10 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:49

Hahahah errug leuk gedaan die auto! :P

Uhm.... Misschien idd een soort van speurtocht opzetten? 'schatkaart' + 'kentekenbewijs' + sleutel van t hangslot waarmee je m vast hebt gezet geven, met op de kaart iets van ''nu je je rb hebt heb je natuurlijk wel een ride nodig waarmee je serieus wordt genomen op de weg'' ? :P En dan wel een grote strik op die geweldige ride plakken hoor, op wat voor manier je m ook gaat geven :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:04

amyz schreef:
Hahahah errug leuk gedaan die auto! :P

Uhm.... Misschien idd een soort van speurtocht opzetten? 'schatkaart' + 'kentekenbewijs' + sleutel van t hangslot waarmee je m vast hebt gezet geven, met op de kaart iets van ''nu je je rb hebt heb je natuurlijk wel een ride nodig waarmee je serieus wordt genomen op de weg'' ? :P En dan wel een grote strik op die geweldige ride plakken hoor, op wat voor manier je m ook gaat geven :D

Vooral die strik vind ik een geniaal plan :Y)

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:53

Sonja schreef:
Naomi_Azzet schreef:

Die indruk krijg ik ook steeds meer ja :D

ik had idd niet naar de auto gekeken :D