LOreal Volume shocking mascara niet meer leverbaar.Welke nu?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

L_Ruiterhuis

LOreal Volume shocking mascara niet meer leverbaar.Welke nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:00

Heb al jaren L'Oreal Volume Shocking Mascara, altijd super tevreden over geweest.
Er vele geprobeerd, maar deze werkte bij mij toch het beste.

Nu kom ik tot mijn |( erachter dat hij niet meer verkocht wordt.. |o
Ben dus maar begonnen met een zoektocht naar een nieuwe "favoriete" mascara.
Maar allemaal beloven ze zowat hetzelfde..

Ik wil mijn wimpers vooral volume en natuurlijk wat lengte geven.
Oja, het belangrijkste, WATERRPOOF ik heb 1x in de regen gelopen met een soort uitgelopen "panda ogen" :+
Ik wil kunnen sporten, zwemmen, sauna enz terwijl de mascara prima blijft zitten. Dat deed de Volume Shocking prima.
Krullen hoeft niet, dit doe ik met een wimpertang.

Was nu aan het denken aan de L'Oreal Extra Volume Collageen Waterproof
Tot 12x meer impact, zonder klonteren!
De combinatie van het extra grote volume-borsteltje en de formule die is verrijkt met een Hydra-Collageen complex, geeft direct volume aan de wimpers.

Deze heb ik vroeger gehad, maar vond de volume shocking toch een beter effect geven.
L'Oreal Double Extension Waterproof
Voor een spectaculaire oogopslag! Stevige, lange, perfect gescheiden wimpers is de wens van iedere vrouw. Met de lancering van Double Extension, de mascara die de wimpers tot maar liefst 60% verlengt.

Heeft iemand ervaring met deze of andere merken/types die waterproof, veel volume en lengte geven?
Een soort "valse wimpers effect" :D

Alvast bedankt voor jullie tips!

Jaimyliefje

Re: LOreal Volume shocking mascara niet meer leverbaar.Welke nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:02

Ik heb zelf telescopic, die vind ik geweldig! Is ook in waterproof verkrijgbaar :)
Het staat heel natuurlijk, maar mijn wimpers worden er echt huge van! En die zijn echt heel kort eigenlijk :=

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:05

Jaimyliefje schreef:
Ik heb zelf telescopic, die vind ik geweldig! Is ook in waterproof verkrijgbaar :)
Het staat heel natuurlijk, maar mijn wimpers worden er echt huge van! En die zijn echt heel kort eigenlijk :=

Heel natuurlijk hoeft nog geeneens zo, als ze maar veel volume met lengte geven.
Heb er ook eentje gehad, kreeg er hele lange wimpers mee, maar geen volume..

Geeft de telescopic ook volume? Ik heb hele dunne wimpers, zijn normaal van lengte, maar dun..

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:06

De colossel! Die gele is heeeerlijk! Zelf heb ik de falsies, maar die is niet waterproof. De colossel (of hoe je t schrijft :') ) is echt heerlijk, gaat er NIET af onder water ed!

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:06

Paashaas schreef:
Jaimyliefje schreef:

Heel natuurlijk hoeft nog geeneens zo, als ze maar veel volume met lengte geven.
Heb er ook eentje gehad, kreeg er hele lange wimpers mee, maar geen volume..

Geeft de telescopic ook volume? Ik heb hele dunne wimpers, zijn normaal van lengte, maar dun..

edit; denk niet dat de colossel veel volume geeft. Bij mij in ieder geval niet :n Dat doet de falsies wel weer heel erg, maar die is niet waterproof..

Skotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:08

Er is van Lóreal nu een nieuwe in de winkels. Tenminste wij (kruidvat) heeft deze nu in de aanbieding, weet niet zo snel hoe die heet. Maar beloofd dikkere vollere wimpers.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:08

Jammer.. had de ideale mascara in dat opzicht..

Heb ook wel eens maybelline gehad, verder eigenlijk nooit andere merken. Iemand nog tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:09

De Colossal inderdaad, de gele. Hij geeft mijn miezerige dunne wimpers in ieder geval voldoende volume :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:10

Ik ben persoonlijke helemaal gek op mijn Great Lash Mascara van Maybeline, hij doet echt precies wat ik wil! En hij kostte mij destijds maar 6 euro :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:11

Margoot schreef:
De colossel! Die gele is heeeerlijk! Zelf heb ik de falsies, maar die is niet waterproof. De colossel (of hoe je t schrijft :') ) is echt heerlijk, gaat er NIET af onder water ed!

Eh, ik heb ook The Colossal, de gele en die haal ik er 's avonds af met water. Hij is net zo waterproof als mijn mascara's van 3 euro... Totaal niet dus.
Verder wel een goede mascara, geeft veel volume! Maar hij "vlekt" ook snel wat onder mijn ogen, aan het einde van de dag is de mascara wat uitgelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:12

Plien91 schreef:
Margoot schreef:

Eh, ik heb ook The Colossal, de gele en die haal ik er 's avonds af met water. Hij is net zo waterproof als mijn mascara's van 3 euro... Totaal niet dus.
Verder wel een goede mascara, geeft veel volume! Maar hij "vlekt" ook snel wat onder mijn ogen, aan het einde van de dag is de mascara wat uitgelopen.

Uhm.. ik heb speciale reiniger moeten kopen omdat hij er anders echt niet af ging :')

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:12

Skotti schreef:
Er is van Lóreal nu een nieuwe in de winkels. Tenminste wij (kruidvat) heeft deze nu in de aanbieding, weet niet zo snel hoe die heet. Maar beloofd dikkere vollere wimpers.

Heb hem gezien, maar helaas niet waterproof..

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:13

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:14

Unwritten schreef:
Plien91 schreef:

Uhm.. ik heb speciale reiniger moeten kopen omdat hij er anders echt niet af ging :')

Wat apart. Ook een gele verpakking?

Ik heb de mijne trouwens in Frankrijk gekocht bedenk ik me net, misschien dat dat het verschil maakt. Binnenkort maar de NL'se versie proberen. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:15

Jup, ook gele verpakking. Mijne komt uit Engeland trouwens, scheelt me een flinke smak geld. En mn reiniger is een gel uit Denemarken :')

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:17

Ik heb ook de telescope maar die geeft geen volume, dus moet dalijk (als deze op is) ook een nieuwe. Vind zo'n plat kammetje eerlijk gezegd ook maar niks. :o Heb liever een borsteltje, met deze gaat het snel aan elkaar vast kleven. :\ Heb van mezelf enorm lange wimpers, misschien iemand die hiervoor de perfecte mascara heeft gevonden? :D

Enne, internationaal jij, unwritten. :))

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:18

Haha, ik neem overal wat mee :+

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:19

Unwritten schreef:
Plien91 schreef:

Ik ook :+

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:21

Ik heb ook telescopic.
Helaas werkt deze niet.. ik heb hele korte dikke donkere wimpers en er is tot nu toe geen één mascara die mijn wimpers een beetje volume wil geven. Naja 8 soorten tegelijk werkt nog wel een beetje... :\

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:26

Ik had de The Colossal, en nu heb ik The Falsies. :)
The Colossal heb je toch ook in waterproof, of is die juist niet goed?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:28

The Collosal vond ik echt bagger, deed niks bij mijn wimpers. Ja klonteren en mijn hele ogen zwart maken :D
Wel vond ik hem onwijs lekker ruiken, naar viooltjes :D

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:29

Dat is dan ook weer een voordeel.. :D :+

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:29

Pff, ik gebruik er standaard drie of meer.
Colossal is fijn om te beginnen, dan doe ik Clinique, dan een droog borsteltje om ze uit elkaar te halen, daarna weer de Colossal. :') Ik heb die Telescope View, maar dat is niks.
Ik gebruik nooit waterproof, het komt altijd onder mijn ogen (gewone niet), wat je er vervolgens niet af krijgt.

Vroegâh had ik altijd 2000 calories, die was wel fijn, maar weer eens kopen als ik door alles heen ben. :+

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:29

Marijee schreef:
The Collosal vond ik echt bagger, deed niks bij mijn wimpers. Ja klonteren en mijn hele ogen zwart maken :D
Wel vond ik hem onwijs lekker ruiken, naar viooltjes :D

Naar honing!