Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
hoor hahahaha ik sta zelf bij van de kooij.
mardjai schreef:Ja ik weet dat het helaas wel vaker bijna mis gaat, maar vandaag was voor mij echt wel het toppunt.
Volgens mij wilde die chauffeur dat ik in het kanaal ging zwemmen of zo pfffffff.
Maar er zijn al meerdere klachten over ingediend, dan zou je toch denken dat ze er is een keer iets mee moeten doen.
@HorseTopShop
Naar welke stal ga jij volgende maand?
Ik ben niet nieuwsgierighoor hahahaha ik sta zelf bij van de kooij.
En van de week ben ik voor het eerst in je winkel geweest, en heb een mooie grijze cap gekocht bij je
mardjai schreef:@Kally,
Ik heb het busnummer, lijnnummer en tijdstip doorgegeven, maar daar zei die vrouw op dat is een bus uit numansdorp (ofzo iets) dus ook daar heb je niets aan.

, hoop dat ze er idd iets mee gaan doen

mardjai schreef:@rockwitch
Ik ben het met je eens dat de wei heel erg verveelend lig, maar als iedereen nou is een beetje rekening met elkaar houd hoef het geen probleem te zijn.
En idd aardig wat hellevoeters hier op bokt
horsii schreef:@mardjai
Het gaat heel goed met peeps, ze is intussen van stal verhuisd(rene en chantal hadden der vervoerd met de trailer) en staat nu lekker op het land en is drachtig gescant.
Eind juli nog een scan en dan wachten op het veulen!
Peeps zit super in der vel nu, iets wat ze op der vorige stal niet zat.
rockwitch schreef:Klopt, maar waar ik nu sta ligt de wei gewoon aan het erf en staan ze 24/7 buiten, dus dat vind ik toch wel een heeeeel groot voordeel en we hebben maar een klein cluppie, dus ook geen gezeur met andere mensen.
mardjai schreef:rockwitch schreef:Klopt, maar waar ik nu sta ligt de wei gewoon aan het erf en staan ze 24/7 buiten, dus dat vind ik toch wel een heeeeel groot voordeel en we hebben maar een klein cluppie, dus ook geen gezeur met andere mensen.
Ja de wei is bij jullie een heel groot voordeel en een klein clubje met geen gezeur is ook heel wat waard hihihihihihi, maar de uitrij mogelijkheden bij jullie is nog minder dan bij ons en dat vindt ik dan wel weer een heeeeeeeel groot nadeel.
Maar ja zo heb je overal je voor en nadelen.
Sabriinaaa schreef:er zijn daar vorig jaar 2 jongens aan gereden.
1tje dood. de bussen reden ook te hard!