Heb deel 1 en deel 2 er van.
Deel 1:
Deel 2:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

).
Maar vind het wel sneu.
en ze staan ook wel met veel op een klein stukje zeg!Giolli schreef:Sidera schreef:Zo fijn vind ik het er ook niet uitzien...
Maar wel veel beter dan afschieten
Ik denk dat jij bedoeldt de tactiek met de zweep slaan op de grond? Dat heeft een speciale beketenis! Weet niet of je daar wat van weet?
loveidefix schreef:Precies, dat met dat zweep ding op de grond slaan is eigenlijk een soort staart,
daarmee drijgt het lijder paard en laat de anderen dingen doen, en zo proberen
hun het dan na te bootsen (ongeveer).
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik zag dat ze werden opgelaagt en opgesloten, maar
ik ga dan ook gelijk weer denken aan zon paniekerig veuelentje die zijn mama kwijt is enzo![]()
Verder zou ik echt super graag zon wilde mustang willen hebben, dat is pas een echt paard![]()
Die zijn gewoon mooi doorontwikkeld en er is niets aan verpestMaar vind het wel sneu.
Sommigen zien er best slecht uiten ze staan ook wel met veel op een klein stukje zeg!
Mm.. vind het beetje gemengt, het moet natuurlijk wel maar het mooiste is natuurlijk als ze vrij kunnne
rondlopen enzo.
Abeltje77 schreef:Volledig offtopic... maar die eerste gevangene die aan het woord komt...
jummmm
Verder: superfilmpjes om te zien hoe het eraan toe gaat! Wat goed om te zien dat ze niet 'gebroken' worden maar rustig aan mensen worden gewend.
Sidera schreef:Nee... Het opdrijven van die paarden totdat ze helemaal bezweet zijn (een vosje in filmpje 1 bijv. als je goed kijkt)
Het op een beetje een lompe manier paarden benaderen. Bij die mustang die schrikt bij het opstappen, dat teugelgebruik daar..
Meer die kleine dingetjes. Ik vind het ook geen dierenmishandeling oid, helemaal niet maar voor mij gaat het allemaal wat te snel,
wat meer geduld en rust zou fijner zijn vind ik persoonlijk.

Alou schreef:1000 euro is niet veel.. haha
.Juangi schreef:Zitten mooie diern tussen zeg! Maar, wat gebeurt er met de ongeschikte? Ze zeggen dat ze in het opvanghuis blijven. Maar wat gebeurt daar? Worden ze nog bereden of gaan ze uiteindelijk toch de grens over naar een slachthuis?
Abeltje77 schreef:Volledig offtopic... maar die eerste gevangene die aan het woord komt...
jummmm
. Dit is hun youtube kanaal waarop je de training van 'Ranger' nog terug kan kijken: http://www.youtube.com/profile?user=laumantr#g/u
.
.