heb ik weer. Heb ik dienst rijd ik tijdens mijn werk op de scooter. Rijd ik op een doorgaande weg (waar ik voorrang had) zie ik rechts uit een eigen weg een auto komen die reed heel erg hard. Op laatste moment stopte hij maar ik kon er maar net omheen anders klapte ik er bovenop. Hij stond ook aan de verkeerde kant van de weg. Ik week uit maar helaas knalde ik volop een stilstaande vrachtwagen. Maar ook die vrachtwagen mocht er eigenlijk niet staan... Maar goed gebeurd is gebeurd. Mijn scooter van de zaak wat goed in elkaar...ik heb ook aardig wat letsel. Linker voet enorm opgezwolle dik en blauw. Linker onderbeen diepe wond. Linker knie blauw en geschaafd. Rechter knie blauw en geschaafd. Bij linker schouder blauw en dik.. Zucht heb zo pijn ook een snee in mijn wang.... En het erge is... Genoeg fietsers die het zagen gebeuren en ze reden gewoon door. Ik lag daar te huilen en had veel pijn maar ze fietsen gewoon door alsof ik er gewoon hoorde te liggen heel bizar.... De auto die de aanrijding veroorzaakte is helaas doorgereden dat vond ik zo erg.... Nou en nu na deze zware dag lig ik thuis op de bank met voet omhoog...... Zucht wie had dat gedacht....
hey bedankt voor jullie lieve berichtjes... Toen ik daar lag keek hij mij nog aan ook maar reed weg. De fietsers reden mij ook gewoon voorbij op geen afstand van 50 cm.... Bizar i know en ja aan de overkant waren er weg werk lui aan de gang die hielpen mij.. De vrachtwagen chauffeur heb ik niet gesproken die werd gehoord door de politie... Ik werd door ambu afgevoerd want ik kom geen eens lopen... Maar idd ik ben gewoon boos en verdietig dat niemand je helpt... Je ligt er hulpeloos en niemand deed iets...
nou ik baal goed ik kon eindelijk weer rijden op paard en krijg ik nu dit weer.... Zucht zit niet mee...
Vayo
Geplaatst: 10-05-10 18:13
Pfff wat zul je geschrokken zijn! Ik schrik er echt van als ik hoor hoeveel mensen gewoon doorrijden/doorfietsen terwijl ze je hard zien vallen! Ik snap dat toch echt niet. Ik zal altijd stoppen om te kijken of alles goed gaat en ik eventueel kan helpen.
Ik ben een tijd geleden met mijn dochter van 2 gevallen. Wilde de weg oversteken met klinkers. Ik had haar opgetild omdat het een drukke weg is. Blijf ik met mijn schoen achter een losse uitstekende klinker steken en val ik. Ik kon mijn dochter niet meer houden dus vielen we allebei. Mijn dochtertje zelfs met haar hoofd op de harde klinkers, best een klap. 3 meter achter me stonden 2 marktkooplui er op te kijken en ook fietse er iemand langs. Niemand heeft nog maar gevraagd of het ging of ze iets konden doen!!! Zelf was ik gewoon in tranen, omdat ik zo geschrokken was.
Ik hoop dat je snel hersteld! Weet de politie dat de autochauffeur uit die eigen weg kwam? Weet je het merk en de kleur van de auto? Ik neem aan dat de politie daar vandaag of morgen eens even gaat kijken of ze de auto daar aantreffen en zo hopelijk ook de chauffeur. Anders zou je samen met je ouders bijv. eens kunnen gaan kijken of je de auto ziet staan en de chauffeur aanspreken of navragen van wie die auto is.
Beterschaps! Echt asociaal. Ik ben ook een keer heel hard gevallen en niemand hielp mij.. Alleen een medewerker van een restaurant wat 20 meter verder lag, terwijl ik recht voor een Dekamarkt viel...
so das nog eens lekker. Hopelijk voel je je al iets beter? Lekker aso van iedereen om je daar zo te laten liggen. waar gaan we toch naar toe in deze maatschappij . heeft wel iemand toevallig het kenteken gezien en genoteerd? hoop dat je die man nog eens te spreken krijgt! iig heel veel beterschap!