Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Sypheron schreef:Nee hoor, ze zijn wel de ruimte in geweest, maar nooit op de maan. Hoe wil je een vlag laten wapperen als er geen wind is? Verder heb ik nog een groot aantal docu's en boeken gelezen en gezien over oa Roswell, Hangar 18 en nog wat andere zaken die te maken hebben met UFO's.
orri"]ik vind ook wel dat je erg sceptisch moet zijn tegenover die complottheorieen, het zijn altijd een bepaald slag mensen die op die manier alternatief willen denken en je kan overal wel iets achter gaan zoeken. vind wel, het maakt het hele verhaal ook wel interessant genoeg om je er in te verdiepen (beide kanten).
het meest verbazende van de mens is dat ze zo nodig kapitalen uitgeven om planeten te ontdekken terwijl de planeet waarop ze zelf wonen nog zoveel te ontdekken valt.
[/quote]ik denk niet dat het zozeer te maken heeft gehad met ontdekken destijds maar ook met wie er het eerste in de ruimte kon zijn, de russen of de americanen. bedenk ook dat door deze ontwikkeling technologie mogelijk is waar ook jij elke dag gebruik van maakt (bv de magnetron)
[quote="Lovely schreef:Maan, allemaal leuk die complottheorieën, maar ik blijf nog eventjes geloven in de verhaaltjes van NASA.