Oude onbeminde liefde is geworden: Nieuwe beminde liefde.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zahlina

Oude onbeminde liefde is geworden: Nieuwe beminde liefde.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 09:46

Lieve bokkers.

Wat kan het leven toch mooi zijn, voor de mensen die het eerst topic niet hebben gelezen zal ik hieronder de eerste tekst qouten die ik begin januari op bokt schreef.
Gisteren ben ik terug gekomen uit het heerlijke warme Curacao, heb een fantastische tijd gehad met mijn oude onbeminde liefde die al heel snel mijn beminde nieuwe liefde is geworden.
Toen ik 18 ferbuari na een vlucht van 17 uur (overstap op London en Miami) eindelijk n Curacao aankwam en mijn OL na heel veel jaren eindelijk mocht aankijken, aanraken, zoenen bleken de gevoelens in het echt nog veel heftiger te zijn dat ik had kunnen dromen.

12 dagen ben ik bij hem geweest, ben vooral heerlijk lui geweest, heb veel in de hangmat gehangen, hebben samen het mooie maar aparte eiland bekeken en heel veel van elkaar genoten.
Het was al snel duidelijk dat wij het samen verder willen proberen en gaan dan nu ook als stel door het leven.
Omdat hij al een heel druk leven heeft opgebouwd op Curacao, we samen heerlijk hebben liggen dromen over de verschillende mogelijkheden voor de toekomst heb ik besloten om dit jaar nog de stap te wagen en voor langere tijd te vertrekken naar hem toe.
Zal na alle waarschijnlijkheid ergens rond augustus richting Curacao vertrekken, eerst zonder paarden waardoor ik mijn oude hobby, zeilen daar wil gaan oppakken.
Als blijkt dat het samenwonen en samen een leven opbouwen iets is dat na langere tijd nog steeds het gene is wat we beide willen zullen er ook een paar Arabieren richting Curacao vliegen.

Nu eerst een maandje zonder mijn nieuwe liefde in Nederland, hij wil in April deze kant opkomen zodat we elkaar opnieuw kennis kunnen laten maken met onze families.
Deze week nog ff bijkomen van de reis, de schrik van de kou hier weer te boven komen, het wennen aan het alleen slapen.
Vanaf volgende week zal alles in het teken staan van dingen regelen om straks met baan op Curacao te gaan wonen, zonder baan wil ik daar niet naar toe want wil proberen daar echt mijn leven op de bouwen, zelf nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe vrienden te maken, de mogelijkheid te hebben om mijn eigen auto en catamaran te kopen.

Ik heb geen idee of ik kan aarden op een eiland, de tijd zal dit laten blijken.

Meiden, SPROOKJES BESTAAN!!!!!!!!!!

Citaat:
Al 2 dagen lang loop ik met mijn hoofd in de wolken, mijn gedachtes dwalen continu af, ik betrap me op zuchtjes die wel heel verliefd klinken.
Hoe heeft dit nu zo kunnen komen vraag ik me af, misschien moet ik dan toch echt 11 jaar terug de tijd in.

11 jaar geleden had ik een weekend baantje in de plaatselijke supermarkt, ik als echt paardenmeisje was tot die tijd altijd tussen de paarden en had geen interesse voor stappen en mannen (in die tijd nog jongens).
Toen ik als 17 jarige bij de supermarkt ging werken verloor ik gelijk mijn hart al aan die ene mooie lieve en leuke jongen maar door dat ik in het geheel geen ervaring had et het andere geslacht wist ik hier absoluut niet mee om te gaan.
Na verloop van tijd werden mijn gevoelens alleen maar heftiger en werd ik bijna bang van mezelf.

En ineens had ik toch via vriendinnen een vriendje (niet mijn stille liefde waarvoor mijn gevoelens toen echt niet minder werden, misschien wel heftiger omdat ik mij begon te realiseren dat ik de gene die ik echt wilde hebben niet kon krijgen.
Mijn vriendje bleek uit een rotgezin te komen en steunde gelijk al vol op mij, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om deze jongen te dumpen nu hij eindelijk een beetje positiever in het leven kwam te staan.
Al die tijd bleef mijn hart naar de andere gaan, na een onwijs leuke zomer waar ik meer optrok met mijn stille liefde dan met mijn vriendje ging ik op kamers en werd het contact met mijn stille liefde steeds minder, maar uit mijn hart en hoofd is hij niet geweest.

De relatie met mijn toemallige vriend ging uit, ondertussen hoorde is via via allemaal mooie verhalen over mijn stille liefde, hij zat in Australië, deed het zeer goed met de studie.
Zo'n 8 jaar geleden kwam ik mijn stille liefde tegen in de stad, ik stond te trillen op mijn benen, wilde zo graag tegen hem zeggen hoe ik me voelde, hoe verliefd ik was maar ik durfde niet.
Hij stond op het punt om een leven in het buitenland op te bouwen, ik was net aangenomen bij mijn nieuwe baan.

Voordat ik het wist was mijn stille liefde een oude onbeminde liefde geworden, omdat het al zo lang geleden was en ik zijn achternaam niet goed meer wist, heb op alle manier gezocht op internet in de hoop om hem tegen te komen en te zien hoe het nu met hem is, maar vergeten was hij nog steeds niet.

Tot een half jaar geleden ons plaatselijke dorpskrantje in de bus valt en wie zie ik op de voorpagina, mijn stille liefde met een verhaal over zijn leven in het buitenland.
Eindelijk had ik dan zijn naam weer compleet, gelijk heel internet afgespeurd en tot mijn grote geluk heeft hij ook hyves, gelijk een uitnodiging gestuurd want nu moest en zou ik weten hoe het met hem is.
Een half jaar lang hoorde ik helemaal niets, stiekem bleef ik zijn hyves in de gaten houden, bleef ik op internet zoeken in de hoop.. Tja hoop op wat????

3 dagen geleden had ik dan eindelijk een bericht van mijn grote stille onbeminde liefde.
De mailtjes volgen gelijk al in de ronde, ik ben eerlijk geweest over mijn gevoelens die ik voor hem had en tot overmaat van ramp heeft hij dus exact het zelfde als ik de afgelopen 11 jaar.
Natuurlijk zijn we beide doorgegaan met onze eigen levens maar van beide zijdes waren de gevoelens gelijk weer net zo heftig als 11 jaar geleden, misschien wel heftiger omdat we nu ver uitelkaar zitten en eindelijk is uitgesproken wat er al zo lang tussen ons in hangt.
Gisterenavond een hele tijd met hem zitten chatten, ik heb gewoon zitten janken van blijdschap, spijt, liefde, het is alsof die 11 jaar elkaar niet zien helemaal niet uitmaakt.

Ik slaap al 2 nachten verschrikkelijk slecht, erg gaat zoveel spijt door me heen, spijt dat ik 11 jaar geleden niet uit kon komen voor mijn gevoelens.
Het liefst stapte ik vandaag al op het vliegtuig om hem vast te kunnen houden, te kunnen zoenen, al die dingen te kunnen doen waarvan ik eerlijk gezegd al 11 jaar droom.
Ik wil weten of deze gevoelens alleen voorkomen uit herinneringen of dat er toch zoiets bestaat als het vinden van je bestemming want dat gevoel heb ik nu, het gevoel dat ik dus al die jaren op hem heb zitten wachten.
Laatst bijgewerkt door Zahlina op 03-03-10 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Jade

Re: Oude onbeminde liefde is geworden: Nieuwe beminde liefde.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:48

:D wat leuk voor je :D
hoop dat het op langere termijn net zo goed voor je uitpakt als jullie hopen :j

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:50

Ik was een stille meelezer uit het andere topic, maar nu wilde ik toch wel even een berichtje plaatsen. Ik ben ontzettend blij voor je dat het inderdaad zo goed bevallen is! Oude liefde roest niet, blijkt maar weer. :D

Nog héél veel plezier samen in April en daarna in Curacao natuurlijk!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:51

Ik heb je topic destijds ook gevolgd! Heel knap dat je deze moeilijke beslissing hebt kunnen nemen, ik zou hier heel veel moeite mee hebben gehad! Ik ben iemand die zich nogal hecht aan zekerheid en vastigheid :=

Heel veel succes nog met je nieuwe ontdekte liefde :D

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:53

Wooow meid, ik had je topic ook gevolgd! fantastisch nieuws toch!!! nou krijgen we geen foto's te zien? Hihi :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:54

Heb toen je topic gevolgd.. en jeetje wat een droom verhaal en ook zo fijn dat het zo goed is uitgepakt allemaal :D
Is het wel de bedoelingen dat je je paarden behoud hier in Nederland? Of gaan die de verkoop in?
Enne hoe is het allemaal verlopen met je ex en zijn en jouw familie? Hoe staan hun achter jou keus?

:D

LF_xx_D

Ik had ook stiekem meegelezen, wat leuk dat je hem hebt bezocht!
Ik hoop dat jullie nog veel plezier samen zullen hebben! :D

PineApple

Ook ik heb toen je topic gevolgd! Ik wil jullie heel veel succes wensen!
Gefeliciteerd :D

Mano88

Ik heb je vorige topic een tijdje gevolgd, maar wat vond je vorige vriend er nou van? Heeft hij dit zo geaccepteerd?

Maar natuurlijk van harte! geweldig dat je sprookje is uitgekomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:55

Wat een onwijs mooi einde van een best bijzonder verhaal Zahlina! Kan niet anders zeggen dat ik blij voor je ben dat het zo is gelopen :)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:59

Hee!!!

Heerlijk zo'n sprookje! We kennen elkaar al van het andere topic, maar dit vind ik echt zo leuk om te lezen!!! Meid, ik gun je het allerbeste en nu maar hopen dat je snel je arabiertjes daar ook heen kunt verhuizen.

Hou ons op de hoogte!!! :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:00

ow ik was al zo benieuwd hoe het was afgelopen!!

wat top zeg!!! you go girl!

Jollyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:01

Ik heb je vorige topic inderdaad ook gelezen. Wat leuk dat het nu zo is gelopen. Heel spannend ook wel, zo naar Curacao en daar misschien een nieuw leven opbouwen.
Veel geluk gewenst!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:03

wat leuk om te lezen dat het echt wederzijds is
dit zijn van die dingen waarvan je zegt "dat heeft zo moeten zijn" :j

heel veel succes in de toekomst
er komt nu een hoop op je af om van alles te regelen

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:05

Leuk te lezen dat jullie een geweldige tijd hebben gehad. Hoop dat de toekomst veel mooi in petto heeft. Ik was gisteren nog aan het zoeken naar het oude topic om te kijken hoe het nu ging.
Spannend dat je naar curacao gaat om te wonen. Ook goed dat je de tijd neemt om alles te regelen.
Verkoop je je paarden dan die je nu hebt?
Eigenlijk ben ik ook wel nieuwsgierig naar fotoooooooooo's!!

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 10:05

Het lijkt mij erg verstandig om mijn EX uit dit topic te houden.
Hoe hard het ook klinkt, dit topic is eentje van een nieuw begin en daarin wil ik ouder zeer buiten houden.
Voor mijn ouders lijkt het mij erg moeilijk maar die staan achter mijn keuze, heb zo het vermoedde dat het nog niet helemaal aan het doordringen is dat ik echt van plan ben om te vertrekken.
Heb toen ik op Curacao was al wel gelijk in de mail dingen doorlaten schemeren waarop ik te horen kreeg dat ze hem toch wel erg graag eerst wilde ontmoeten :+

Euh foto's.... Tja ik moet bekennen dat er de afgelopen 12 dagen geen enkele foto is gemaakt, zal eens kijken of ik er eentje van mijn nieuwe vriend kan vinden, hij weet niet van het bestaan van dit topic en zal eerst eens aan hem vragen of hij er geen bezwaar heeft tegen heeft.

Met de paarden zal eerst niet zo veel veranderen, mijn jonge ruin is toen ik weg was naar een hele goede vriendin in Duitsland gegaan waar hij gebruikt gaat worden als men paard voor haar man en haar stalhulp gaat hem rijden en trainen voor de wedstrijden.
Daarnaast staan er 2 jonge ruinen waarvoor ik rustig opzoek ben naar een leuke nieuwe baas.
Gelukkig zijn de paarden een gemeenschappelijke hobby van mij en mijn ouders waardoor ik met een gerust hart voor langere tijd weg kan gaan zonder me zorgen te maken.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:07

Wat gaaf zeg!
Ik zou zeggen; Geniet ervan!!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:09

Zahlina schreef:
Hoe hard het ook klinkt, dit topic is eentje van een nieuw begin en daarin wil ik ouder zeer buiten houden.

Ok, sorry dat ik ernaar gevraagd heb.. :=

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:12

Destijds heb ik ook je topic gevolgd en vind het echt super om te lezen dat het zo goed is afgelopen :).

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:16

Hier ook stille meelezer, maar jeetje, jij moet nu wel op een enorme roze wolk zitten.
Wat een verhaal zeg, prachtig :D.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:17

Loesje88 schreef:
Zahlina schreef:

Ok, sorry dat ik ernaar gevraagd heb.. :=

Nouja loesje ook ik vroeg er naar hoor, in het andere topic schreef TS dat haar Ex haar al de vrijheid gaf om het uit te pluizen voor zich zelf. Uiteindelijk trok hij dit geloof ik toch niet en was het ruzie en uit.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie "relatie" nu met elkaar is, of er vrede is etc.
Verder begrijp ik dat je je ex uit dit topic wilt laten... je geluk kan natuurlijk niet meer stuk :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:19

Heej meid echt super leuk!!! :D

@ Loesje: Updat voor jou: Dat is uit en zoals ik toen begreep echt klaar dus snap dat TS geen behoefte heeft over hem te praten hier omdat hij in die zin geen deel meer uitmaatk van haar leven.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:24

Wat fijn voor je dat het zo goed is gelopen!!

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:24

Zahlina je geeft een mens weer hoop. :D

Ik wens jullie het allerbeste! Wat vond je trouwens van Curacao? Ik ben er zelf een paar keer per jaar omdat mijn familie daar woont en ik ben dol op het eiland en de mensen.

Het lijkt me echt te stoer als je een paar arabieren naar Curacao zou laten overkomen. Weer eens wat anders dan een Paso. Ik kom ze dan zeker wel even bewonderen. ;)

inge176

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:25

Wauw, te gek zeg! Helemaal super voor je.
Lijkt me zo geweldig dat alles eindelijk op zijn plaats valt.
Heel veel succes met alles, maar dat komt wel goed denk ik!