Vanavond ben ik op de radio en ik ben echt zooooo zenuwachtiggg... Ik moet het dus even van me afschrijven...
Het begon 2 weken geleden ik reed niets vermoedend van de mac donalds veenendaal naar huis toe.
Ondertussen radio 538 kei hard op want ik had net nieuwe boxen.. Ineens kwam die relatie test
dat is elke werkdag om 12 uur in de avond. Ik luisteren en het was toevallig over een jongen en die ging helemaal mee en
die wou graag afspreken enzo terwijl zn vriendin gewoon zat te luisteren.. Toen dacht ik bij mezelf van pff
het zal je maar overkomen dan sta je echt voor L*L. Afijn na de uitzending zeiden ze dus van
''wil jij nu ook een keer in de relatie test komen sms dan relatie naar 5380''.
Ik dus smsen ... denkend ik zal er toch nooit in komen..
De dag erna ben ik mn paard aan het opzadelen word ik gebeld door onbekend nummer..
Meestal neem ik niet op maar omdat ik een pony in de verkoop heb had ik toch maar opgepakt..
Krijg ik ineens een man van 538 aan de telefoon dus ik vroeg opnieuw met wie spreek ik?
Ik had het dus toch goed gehoord het was iemand van 538 .. En ze wouden mij graag in de relatie test.
Ik moest alles van mij en mijn vriend opgeven, zelfs zn kleur haar haha.
Hij vertelde mij dat hij binnen 2 weken mn vriend zou laten bellen door een van de mooiste meisjes van 538 haha. Dacht
bij mezelf yeahright.

Nu werd ik net gebeld weer door 538 dat ik vanavond ik de uitzending ben!!!

Dan hoor ik wat mijn vriend heeft gezegt tegen dat oo zo mooie meisje hihi

Mja mijn vriend is dus vanaf nu tot 2 weken terug een keer gebeld door 538 maar die kl****zk heeft daar niets
over gezegt nu wil ik echt graag weten wat hij heeft gezegt we hebben in die 2 weken ook
al een aantal keer ruzie gehad ben dus ZEEEEER BENIEUWD

OWja ben zo zenuwachtig dat ik niet weet hoe ik me moet gedragen hihi ben best benieuwd maar toch oook weer thja ik weet niet
stel dat hij met haar wilde afspreken brrr...
Naja jullie horen de ontknoping vanavond wel