Deel I
citroen @ [LZP] Rare opmerkingen van klanten!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Daarbuiten worden topics bij 100+ gesloten.

Alles met een A afgaan. Heb wel s gehad, dat iemand er echt niet over uit kon, dus ik zeg zo: ik heet Anouk. Hij daarna weer verder raden.. Heeft er zon 10 minuten gestaan, te verwonderen over t feit dat ie t maar niet wist..

. Dit kon ze alleen niet zonder managercode en die hebben alleen de 'leidinggevende'*
Ja sorry meneer, maar roken is nou eenmaal duur. Ja zegtie, had ik om jou mening gevraagd?
Sja wat zeg je dan?
. Klant had ontzettend veel commentaar op een collega die haar bordje zo voor haar neus de band op schoof (ik heb zelf het bordje neergezet en stond er al heel wat langer) en ze vond het belachelijk dat er zo weinig kassa's open waren. Het was die dag nu eenmaal heel erg druk en wij moeten ook gewoon pauze houden en als je 5 mensen heb die moeten lunchen dan moet dat gewoon achter elkaar doorgaan, want anders ben je in de middag om 3 uur nog niet klaar! Dus ik wilde aan de klant uitleggen dat het gewoon erg druk was en dat wij toch ook gewoon echt pauze nodig hebben, omdat wij anders ook fouten gaan maken. Nou..pffoee, hoe durfde ik me ermee te bemoeien en ik moest mijn waffel houden. Ging ze verder tegen haar vriendin (die zei dat het ook wel een toontje lager kon) dat ik haar gesprek niet mocht afluisteren, mijn waffel moest houden en gewoon mijn werk moest doen en niet anders, want daar was ik voor aangenomen en hoe durfde ik wat tegen haar te zeggen..... en daarbij *ik heb al vaker discussies met jou gehad en dat sloeg ook al nergens op* . Tja, dan weet ik precies wat voor een mens het is, want ik kan er gewoon niet tegen dat er onterecht over ons gepraat wordt als zijnde 'dom' alszijnde 'een gebruiksvoorwerp' alszijnde een 'robot'. 
)