Mocht het verhaal chaotisch overkomen, mijn emoties zitten momenteel even heel hoog, dus dat zal daar door komen. excuses alvast.
Het begon allemaal zo'n 2 maanden geleden toen ik ski lerares was in het meest saaie dorp van Oostenrijk.
In mijn tweede week ontmoete ik twee jongens voor het gemak D en B twee goede vrienden van elkaar. in eerste instantie gewoon gezellig, en was ik blij dat er in ieder geval íets van jongeren waren die week..
Volgende dag moest ik mee met de paarden slee tocht, toevallig gingen de jongens met hun groep ook. dus ik met hun opgetrokken en hele avond/nacht met hun geweest. Beetje bij beetje werden we wat handtastelijker en was het arm om me heen, handjes vast houden je kent het wel.
enkele nachten later gingen we film kijken bij hun op de kamer, uiteindelijk allemaal zo gaar, dat er besloten werd dat ik daar bleef slapen.
buiten wat handjes vast houden en een kusje op de wang kwam het niet, maar het was wel erg leuk. op dat moment begon ik B toch wel leuk te vinden..
rest van de week ging voorbij, en met Oud en Nieuw zijn we met zijn 3en naar Innsbruck gegaan. hele leuke avond/nacht met de boys gehad.. liepen behoorlijk te flirten en uit te dagen. die nacht bleef ik wederom daar slapen. weer niets gebeurd op wat knuffelen na. nog steeds had B mijn aandacht. alhoewel D errrrrg aantrekkelijk was.
Nieuwjaars ochtend moest ik vroeg opstaan om aan het werk te gaan.. de jongens zouden vroeg in de middag terug naar huis gaan.
beide kregen een simpele kus op de mond en dat was ons afscheid.
Ik ben nog 3 weken in Oostenrijk gebleven, en in de tussentijd heb ik veel contact met de jongens gehad. Vooral D deed erg fanatiek SMSen en Mailen. van B hoorde ik minder, maar dat is ook niet zon fanatiekeling wat betreft telefonie/computers.
toen ik uiteindelijk 3 weken later weer in Nederland was, ben ik die avond gelijk naar D en B gegaan..
Heel leuk weekend gehad en stiekem begon ik B steeds leuker te vinden.. D was ook van alles aan het proberen om mijn aandacht te krijgen, maar dat was zo 'alles of niets' idee dat ik er echt geen trek in had.. B was lief en subtiel en dat vond ik veel interessanter.. Snachts heb ik toen met B gekust.. alhoewel, het was meer een onhandige klungel kus. niets bijzonders, en eigenlijk had ik zoiets van 'oh...' verder fijn geslapen en volgende dag naar huis gegaan.
die week veel contact gehad met D op msn, hoezo hij geen aandacht kreeg en B wel.. ik uitgelegd dat het voor mij gewoon echt niet werkt dat straight to the point en niet spanning opbouwen oid, Dat ik het veel fijner vind als hij zorgt dat ik hém wil. uitdagen, flirten... ook gezegd dat ik deze situatie poedersuiker vond.. dat met zijn 3'n steeds.. dat één van de twee vroeg of laat toch gekwetst zou worden, en dat ik hoe dan ook niet tussen de vriendschap wilde komen.
het plan was het weekend daar op nog langs te komen, en daarna een keuze te maken wat te doen.
Ondertussen kreeg ik smsjes van B dat ie graag alleen met me wilde afspreken.. en dat we dat het weekend wel zouden afspreken. stiekem was ik wel benieuwd hoe het zou zijn, of hij dan anders was dan wanneer D er bij was.. want D is het dominante typ waardoor B eigenlijk heel verlegen overkomt.
het weekend dus richting de boys gegaan.. daar was het compleet anders dan ik verwachte
D deed precies het tegenovergestelde van wat ie afgelopen weken deed. hij was geïnteresseerd, oprecht en lief.. erg lief.. liep subtiel uit te dagen en maakte dat ik stiekem erg benieuwd naar hem werd. B daar in tegen was saai en deed helemaal niets.. Die nacht was B dan ook binnen 3 min in Coma. D en ik daarentegen klaar wakker. beetje lopen kletsen en knuffelen.. en uiteindelijk na een paar uur zoende die me.. en dat was zo super dat ik helemaal kippenvel er van kreeg. volgende dag zijn we wezen voetballen en bowlen, en was het vooral heel gezellig met beide. alhoewel D me afentoe spontaan een kus gaf, leek B er niets om te geven.
die nacht bleef ik ook slapen, en weer gebeurde het zelfde. B in coma, D en ik een beetje kussen..
Nou, ik naar huis de volgende dag.. en ik zou een keuze maken.
direkt kreeg ik een sms van B 'wat heb ik fout gedaan? wil je nog wel afspreken... ik zie jou nog steeds zitten'
de sms gelaten voor wat het was.. want dit zorgde dat ik alleen maar meer ging twijfelen over welke keuze ik zou maken.
D, errrg sexy, spontaan en sociaal, zorgt dat ik compleet opleef, maar daarentegen ook bewust van zijn uiterlijk en weet dat hij genoeg meisjes kan krijgen ipv mij.
of B die erg lief is, betrouwbaar en meer een 'samen knus op de bank' type is..
toen ik een sms van D kreeg met de vraag of ie een keer met mij alleen kon afspreken heb ik daar meteen op toegehapt omdat ik toch wel eg benieuwd was hoe serieus hij het allemaal meende.
met hem afgesproken en dat was serieus de leukste tijd gehad die ik in een heeeeeele lange periode gehad heb. Tintels op mn huid, vlinders in mijn buik en ik kon alleen de hele dag lachen. andersom was het ook helemaal goed. hij deed alles om het naar mn zin te maken. op dat moment was mijn keuze gemaakt.
B gesmst dat dingen soms anders lopen dan verwacht en mijn excuus aangeboden dat t zo gelopen is.. dat het een super gozer is en dat ik hoop dat zijn perfecte meisje er snel zal zijn.
Ondanks dat B steeds had aangegeven het niet uit zou maken welke keuze er gemaakt werd, heeft ie die avond D gesmst dat ie het toch best poedersuiker vindt dat D voor mij is gegaan terwijl die wist dat B mij ook leuk vond.
vervolgens smst ie mij 'maakt niet uit.. je hebt gedaan wat goed voelde, ik hoop dat het wat word
' nja, het weekend was D bij B in Brabant, en kwam hij vanuit daar naar mij. ook had B daar geen problemen mee, heeft hem veel plezier gewenst en vond het allemaal prima.
inmiddels werden er allemaal carnavals plannen gemaakt. B woont in Breda dus zouden we daar met zn allen gaan partyen.
B had aangegeven dat ie het niet zo chill vond als we met zn 3en bij hem zouden slapen. njha dat begreep ik, dus eigenlijk maar besloten carnaval te laten voor wat het is.
paar dagen later vragen de ouders van D of ik mee ga met hun, en dat we dan met zijn allen in Hotel overnachten met Zondags valenteins ontbijt O+ dat vond ik natuurlijk wel leuk, dus op toegezegd. echter zouden we dan wel naar Breda gaan.
D belde B om te zeggen dat ik toch zou gaan.. Njha, meneer zegt geen probleem leuk er weer eens te zien word gezellig!
om savonds een smsje te krijgen 'D je hebt haar al.. hoezo moet je er dan ook nog meenemen hier naar toe?...'
allemaal gezeik en gezeur. D is donderdag al naar B gegaan.. en ik had ze aan de telefoon.. B vond het uiteindelijk wel helemaal prima dat ik zou komen.. dus ik eindelijk opgelucht dat t goed zat
mocht het hotel niet door gaan konden we zelfs bij hem slapen, maakte allemaal niet uit.. dus ik gister fanatiek kleding gaan kopen.. vandaag outfit af gemaakt. helemaal goed.
tot ik net D op msn spreek. 'ja.. hij wilt toch niet dat je komt.. en ik zeg dat kun je niet maken tegenover lis! en toen werd ie boos op mij..'
Ik ben er nu dus helemaal klaar mee.. ik snap dat B t allemaal niet leuk vind. en dat kan ik volledig begrijpen. maar wees dan fiets duidelijk! laat mij niet eerst van alles regelen en doen om vervolgens weer af te haken.
ik heb gezegd dat ik niet meer kom. omdat ik t gezeik helemaal zat ben en niet tussen de vriendschap wil komen.
Heb D dit verteld en gezegd 'ik dacht dat het allemaal makkelijker zou worden als er een keuze gemaakt werd, niet dus..ik wil niet tussen jullie vriendschap instaan'
toen vroeg hij mij 'wil je door gaan met ons..?' waarop ik toch wel heel erg ging twijfelen..
ik vroeg hem wat hij wilde met als antwoord 'natuurlijk wil ik dat! dat is alles wat ik wil.. waarom zou ik anders zo veel moeite doen om je hier te krijgen?... ik wil jou..'
nu vraag ik me dus af of ik hier überhaupt mee moet door gaan.. ik ben echt gek op D... maar ik trek het echt niet om tussen die vriendschap in te blijven staan.. zeker niet als het deze situaties blijft opleveren..
what to do what to do?
'relatie' doorzetten of afkappen voor er nog meer gezeik komt?
we zijn ook genoeg bij elkaar zonder dat de ander er bij is. ik heb alleen veel moeite met de situatie omdat B en D zo close zijn dat ze alles met elkaar delen.. en B gunt het D momenteel nog niet.
de boys hebben tegen hun vrienden een verdraaid verhaal van oostenrijk verteld.