Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Na de controle worden alle contactgegevens vernietigd, dit is een normale gang van zaken met échte burgerinitiatieven voor de tweede kamer.
) Breghje schreef:Red onze privacy maar je moet wél je volledige naam en adres invullen?? Naam alleen en plaats moet ook volstaan lijkt me. Ik ga dus niet tekenen, ben het er wel volledig mee eens maar mijn gegevens hoeven ze imho niet te hebben.

vraag ook mensen in je omgeving he?

Myukii schreef:Breghje: Voor zulk soort burgerinitiatieven (?) moet je minstens 40.000 medeburgers hebben die aan jouw kant staan en die worden steekproefsgewijs gecontroleerd na indienen van dit initiatief/protest. Ze gaan niet langs alle deuren met een jachtgeweer om iedereen die gestemd heeft een kogel door hun kop te jagen?Na de controle worden alle contactgegevens vernietigd, dit is een normale gang van zaken met échte burgerinitiatieven voor de tweede kamer.
![]()
(enige is dat ik niet weet of burgerinitiatief het goede woord is, verder klopt het)
Desalniettemin zal ik tekenen, ik teken alles als het gaat om tegenhang van de kilometerheffing