Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Laura schreef:Nummero 1: keek, lachtte, knipoogte, zei hallo, bleef kijken, maar dééd vervolgens niks! (=fout! Want ik vond hem wél leuk! )
Supertje schreef:Oplossing:
Loop langs, kijk hem aan, lach naar hem, en kijk vervolgens weer weg.
Ga dan later vlak bij hem staan, en als hij weer naar je kijkt, weer *smile*.
Mijn ervaring leert dat je dan echt wel met hem in gesprek komt op de één of andere manier.
Cody schreef:Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste
Er bij mij niet 1 methode die werkt, het hangt af van het soort jongen, of zijn ogen me aanspreken anders heb ik al geen interesse meer, en dan hangt het ook nog eens van mijn bui af wat ik wel of geen goede versierpoging vind.
Te verlegen val ik niet op, maar ook niet te opdringerig.
Beetje gulden middenweg, leuk gesprek, maar ook wel wat spanning.
Tja, volgens mij is er geen script voor...
Cody schreef:precies. vroeger dacht ik dat het arrogantie was, maar het is meer een soort van onzekerheid of iets dat 'hoort' in een groepje meiden. het is typisch nederlands trouwens in het buitenland zal je het (bijna) niet tegenkomen. daar zijn alle meiden lekker spontaan, kletsen met iedereen en zijn echt niet afstandelijk. dit werkt tegen je hoor!Ik denk niet dat dat altijd zo werkt Laura, met jouw houding zullen er ook een hoop mannen zijn die denken 'ik ben toch niet goed genoeg voor haar' of 'ze moet me niet' en 'dat wordt vergeefse moeite'.
SuperPepeijn"]precies. vroeger dacht ik dat het arrogantie was, maar het is meer een soort van onzekerheid of iets dat 'hoort' in een groepje meiden. het is typisch nederlands trouwens in het buitenland zal je het (bijna) niet tegenkomen. daar zijn alle meiden lekker spontaan, kletsen met iedereen en zijn echt niet afstandelijk. dit werkt tegen je hoor!
[quote="Cody schreef:Ik denk niet dat dat altijd zo werkt Laura, met jouw houding zullen er ook een hoop mannen zijn die denken 'ik ben toch niet goed genoeg voor haar' of 'ze moet me niet' en 'dat wordt vergeefse moeite'.