Puberen schijnt heftig te zijn. Je hersenen werken nog niet helemaal goed, je moet zelfstandiger worden en nog veel meer. Duizenden boeken zijn er over geschreven. Maar niet over hoe je zoiets nou echt ervaart. Dus....
Meet:
Naam - Zeg maar Cis of MM, plaats ik te weinig nieuwe stukjes mag je me ook onvriendelijker aanspreken.
Beroep: Puber, in deeltijd. Bij vlagen kom ik in de buurt van volwassen, regelmatig ben ik eerder een kind.
Hobbie - Paarden, en alle leuke spullen die erbij horen.
School - Examen jaar. Er zou dit jaar dus echt iets moeten gaan gebeuren. Ik zie het na de kerst wel.
Zwaktes - Alleerst, spullen van Harry's Horse. Te mooi, te leuk, en in setje! En oja, soms stel ik dingen wat lang uit.
Goed, ik heb dus wat te bekennen, en ik ben op een punt aangeland waarop de chaos die mijn leven voorstelt, vermakelijk zou kunnen zijn voor anderen. Jullie dus. Momenteel staat de situatie er zo voor.
De herfstvakantie is maandag afgelopen. Dan moeten er 5 paragraven voor aardrijkskunde af zijn. Dat is iets van 4 uur werk. Valt nog te overzien. Maar is niet meer uit te stellen, dat doe ik al een paar weken nu... Ook is er een P.O (belangrijk werkstuk) dat woensdag ingeleverd moet worden. Vijftien pagina's. Ik weet ongeveer waar ik het over wil doen.
Nu nog beginnen. Ik heb de lerares verteld dat ik het beste werk in tijdsnood. Dat is niet helemaal waar. Want als er geen tijdsnood is dan werk ik helemaal niet. Dan is er nog meer. Ik heb vanmiddag zo'n leuk setje van Harry's Horse gekocht! Met peeskappen erbij, echt helemaal af dus! Ik wil morgen zo ontzettend graag ermee gaan rijden en foto's nemen! Het setje matcht namelijk met het hoofdstel dat ik al had. Daar kun je namelijk kiezen tussen verschillende kleuren onderlegd, dus ook groen! En dat wou ik al zo lang... En dan zijn er trouwens nog twee paarden waar ik op wou gaan rijden. Gewoon, om te ontspannen even van al die stress.
Ik heb mezelf dus beloofd, dat als ik dit af heb, ik ga beginnen aan de enguete voor m'n P.O. Al moet ik de hele nacht door werken! Als ik eenmaal begin lukt het me wel.
Waarom ik dit dan zit te typen? Nou ik moet tien minuten werken, en dan mag ik hier even kijken of er reacties zijn.
Dat zal, mezelf kennende, een half uur duren aangezien er ook nog HK's zijn. Zucht...Dus, jut me gerust op. Ik ga er spijt van krijgen dat ik dit typte maar af en toe ben ik, of mijn onvolgroeide puberbrein *wijst beschuldigend* vrij hopeloos...
Me uitlachen mag ook maar hou het lief, puberen is zwaar hoor.
had vanavond ook voor een biologie tentamen van 6 hoofdstukken (29 paragrafen) moeten leren en jaaa hoor nog steeds niet begonnen
(Ik dus eigenlijk ook xD ) 

) Ook wat later weg kunnen gaan