Mijn vriend en ik waren 5 jaar samen, tot afgelopen zaterdag :'(
Hij was mijn alles, mijn ware, ik hield en hou nog zoveel van hem.
Maar hij smste veel met iemand anders, kreeg twijfels over gevoelens voor haar.
Voor haar was het over duidelijk: ze moest en zou hem krijgen.
Paar weken geleden nog de deur uit gezet, dat hij moest kiezen, hij koos voor mij en vertelde haar dat ook.
Hij mag gaan drinken met iemand anders, maar niet met een vrouw die er alles aan doet om jou te krijgen en waarvoor je zelf ook nog gevoelens hebt. Hij zou het afkappen. Het ging weer zo goed, hij was zo lief, zo'n enorme steun.
Afgelopen dinsdag zou hij met 2 collega's iets gaan drinken. Vrijdagavond kwam ie naar mij, heerlijk geslapen, zaterdagochtend vertrok hij ineens van ons bed op de zolder naar mijn kamer. Ik vond het zo raar, in 5 jaar tijd is hij nog nooit zo vroeg opgestaan en uit ons bed gegaan.
Ik heb in zijn telefoon gekeken, stond een smsje naar dat meisje dat hij over een kwartier kwam en op welk nummer ze ook alweer woonde. Hem ermee geconfronteerd, dat hij naar haar was gegaan die avond en niet met collega''s iets was gaan drinken. Hij ontkende, hij had haar adres nodig voor nog iets o pte sturen met de post, wat dat was dat mocht ik niet weten, was prive.
Ik heb die collega's gebelt, bleek hij natuurlijk helemaal niet bij die collega te zijn geweest.. toen wist ik het zeker: hij was naar dat meisje haar huis gegaan, ik heb hem de deur gewezen en hij is weggegaan..
het is zo moeilijk te bevatten, dat je verliefd word op een ander oke, maar zet dan een punt achter je relatie als je niet kunt kiezen! Hij leek gekozen te hebben, maar ging achter mijn rug gewoon door met haar te zien en dat pik ik niet meer

zeker niet als je en niet eerlijk over kunt zijn en gaat liegen over naar wie je gaat en dat blijkt helemaal niet waar te zien. Eerlijkheid is zoiets belangrijks voor mij en hij kon niet eerlijk zijn, waarom??