Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Helma_Amber schreef:In het noorden zou 200 euro wel een realistische prijs zijn. Maar begrijp ik nu goed dat je zelf je paard binnen zou moeten zetten en ook zelf het voer moet kopen? Ik denk dat het dan ook echt niet meer dan 200 moet zijn.
ArabicQueen schreef:Helma_Amber schreef:In het noorden zou 200 euro wel een realistische prijs zijn. Maar begrijp ik nu goed dat je zelf je paard binnen zou moeten zetten en ook zelf het voer moet kopen? Ik denk dat het dan ook echt niet meer dan 200 moet zijn.
Ja ik ben een zo luxe mogelijke visuele stal aan het op zetten. Omdat elke eigenaar zelf (ook uit onderzoek) wil bepalen wanneer zijn/haar paard naar binnen gaat de een wil dat het paard maar 3 uur op de wei staat de ander wil het paard 8 uur lang op de weide.. snappie?!
Ik denk dan even met je mee en is het dan misschien een idee om een mogelijkheid te bieden om het te laten doen op een van te voren bepaald tijdstip of dat mensen het zelf doen op een eigen tijdstip. Ik denk dat het voor mensen met een fulltime baan anders niet te doen is in bijvoorbeeld de wintermaanden
blue_kim schreef:ik zou denk tussen de 200,- á 230,- zitten. weet dat stalling in de randstad schaars is en flink duurder als hier, maar je moet je paard zelf binnen en buiten zetten, dus gaat er al een hoop tijd in zitten, dit scheelt de stalhouder dus aan werkuren. en in de randstad is qua uitrijdmogelijkheden vaak niet ideaal dus daar verlies je ook waarde mee (in mijn ogen dan).