Maak het, of kraak het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zij

Maak het, of kraak het!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 15:08

Hebben jullie dat nou nooit? Dat je iets koopt met de veronderstelling dat het wel goed MOET werken. Alleen al om de naam, en dan blijkt dat het totaal niet werkt? Weg centjes... Zonde van het geld dus... Daarom bedacht ik: als we nou eens in dit topic allemaal losbarsten: Wat werkt WEL naar behoren, en wat werkt ABSOLUUT NIET...

Het mag echt van alles zijn :+

Zo heb ik bijvoorbeeld:
dokter van der Hoog masker. Ik had samen met een vriendin van mij een heerlijke bui en we hadden allerlei zooi gekocht om onszelf eens lekker te verwennen. Een speciaal peel off masker gekocht met honing (gatver, hij stonk echt!) die extra diep reinigde. Nou, mooi niet hoor... Dikke onzin (moet wel zeggen: mijn gezicht voelt heerlijk zacht aan)

En dan hebben we nog HG keukenontstopper... Nou, dat werkt dus gewoon helemaal niet he. Ik weet niet, maar mijn gootsteen loopt nog steeds niet goed door. En ik heb hem al 3 keer met dat HG zooi behandeld voor een situatie waarin hij helemaal niet door zou lopen (dat doet ie dus wel, maar niet snel genoeg naar mijn zin :P het duurt gewoon heel lang)

Hebben jullie ook van die middeltjes? Dump ze hier! Samen met al je frustraties! :D :(:)
En als iemand dan een tegenmiddeltje weet die WEL echt werkt: Meld dat dan vooral en help ons uit ons leiden :)

Graag de middeltjes dikgedruk doen zodat het een klein beetje overzichtelijk blijft :)

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:15

Febreze, Je kleren stinken na die tijd nog harder als voor die tijd!

rommulus

Re: Maak het, of kraak het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:17

cilit bang
ongelovelijk duur en de badkamer zit nog onder de kalk sporen

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:19

garnier 3 in 1 pure creme spul,in een blauwwitte tube.het prikt,en als je het opsmeert gebeurt er n-i-k-s.
niet zachter,niet lelijker,gewoon niks.alsof je water opsmeert.en dat spul kost 8 euro!
Laatst bijgewerkt door Shego op 21-09-09 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

wit wasmiddel! zelfs op 90 graden krijg ik die sokken niet wit :')
blijf toch maar aanrommelen met mijn tabletje steradent dus!

wallen creme, dan worden mijn wallen helemaal blauw! :(

Noeps

Dasty ontvetter is echt perfect! Maakt alles schoon.
Goedkoop (3 euro de fles?), en te koop bij de Wibra :')
Wij gebruiken het op het werk voor alles, aanrecht / tegels / snijmachine / werkbladen / tafels...

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:20

Het moest dik gedrukt :)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:22

Antikal, Cilit Bang, Glorix badkamerspul, Sealskin badkamerspul enzovoorts. Het werkt allemaal NIET. Ik spuit het erop, laat het inwerken volgens gebruiksaanwijzing. Dan ga ik er nog extra op boenen om de kalk weg te krijgen: resultaat als het nat is lijkt het kalkvrij. Zodra het droog is zitten de kalk-vlekker er gewoon weer. Niks geen mooi doorzichtige douchedeuren.

WIE weet welk middel WEL werkt tegen kalk?????

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:23

Zilfstar schreef:
Antikal, Cilit Bang, Glorix badkamerspul, Sealskin badkamerspul enzovoorts. Het werkt allemaal NIET. Ik spuit het erop, laat het inwerken volgens gebruiksaanwijzing. Dan ga ik er nog extra op boenen om de kalk weg te krijgen: resultaat als het nat is lijkt het kalkvrij. Zodra het droog is zitten de kalk-vlekker er gewoon weer. Niks geen mooi doorzichtige douchedeuren.

Volgens mij ontkalkt mijn vader hier alles met (schoonmaak)azijn. Iig de randjes rond wastafelkranen, enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:24

Maken: Robijntje strijkzooi, bloesjes makkelijk glad en ruikt erg lekker onder het strijken en erna

Kraken: Kruimeldief. Hoezo handig voor kleine dingetjes en kattenhaar op de bank? Die krengen zuigen nog geen broodkruimel op al duw je 'm erin, en haren/pluis moet je van zo'n vies filtertje afhalen met je vingers... :r Brrrrrrrr! Wat een ondingen!!

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:36

maken:
Biocura douchecreme van de aldi
werkt super,ruikt heerlijk en kost maar 3 euro.
ze hebben ook een soort creme die andere merken als dove ook hebben.daar zijn onderzoeken meegeweest en het blijkt dat hun crempje van 2 euro beter werkt dan die 20 euro dingen van dove

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:38

Zilfstar schreef:

Gewoon schoonmaakazijn. Dat weet toch iedereen? Nouja, niet dus 8-)

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:44

Leuk topic!

Dermalogica total eye care, voorkomt rimpeltjes. Nou echt niet he! :+

@Zij, misschien zit er wel een hele prop haren ofzo klem. Die moet je er zelf uitpulken *iew*

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:47

herbal essences fresh balance tegen vet haar, werkt dus echt niet he! Je haar wordt alleen maar nog eerder vet!
elke dag frequence van schwarzkopf werkt wel, lekker luchtige shampoo, en volgens mij ook niet super duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:16

John Frienda haarproducten voor geblondeerd haar, mn haar wordt als touw en het is ook nog eens verschrikkelijk duur!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:20

Kraken: Andrélon crèmespoeling glans & care Het is voor dof haar schijnt, nou.. ik ging zonder vet haar onder de douche en kwam met vet haar onder de douche vandaan. Zelf na 3x proberen.... werkt echt voor geen meter

*geniaal topic dit trouwens :P*

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:24

@ zap, heb je dat ook bij de shampoo ? die vind ik namelijk wel heel erg lekker ;)

maken: Schwarzkopf cremespoeling perzik erg lekker!

Eefje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:25

Maken:Nivea shampoo & Cremespoeling voor gekleurd haar. (ook al heb je je haar niet geverft, dit is gewoon heerlijke shampoo)

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:30

Plien91 schreef:
Dasty ontvetter is echt perfect! Maakt alles schoon.
Goedkoop (3 euro de fles?), en te koop bij de Wibra :')
Wij gebruiken het op het werk voor alles, aanrecht / tegels / snijmachine / werkbladen / tafels...

Inderdaad maken deze, fijn spul. Wij hebben hem vanuit het werk gekregen voor de kleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:41

Maken Onyx makeupdoekjes voor je ogen van de Action, goed en lekker groot!
Kraken die zwarte flessen WC reiniger van de Action, moeilijk weg te krijgen die donkere kleur,

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:47

Eefje88 schreef:
Maken:Nivea shampoo & Cremespoeling voor gekleurd haar. (ook al heb je je haar niet geverft, dit is gewoon heerlijke shampoo)

Inderdaad maken!

Vanish, maken! Als je je kleding in een Emmer met heet water en wat vanish doet wordt het hartstikke schoon!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:49

Sonja schreef:
Maken: Robijntje strijkzooi, bloesjes makkelijk glad en ruikt erg lekker onder het strijken en erna

En je strijkijzer slibt niet helemaal dicht met kalk!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:54

Geweldig topic :D

Maken: Maybelline Stiletto mascara, de enige mascara die echt de hele dag volume geeft.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:02

Shego schreef:
garnier 3 in 1 pure creme spul,in een blauwwitte tube.het prikt,en als je het opsmeert gebeurt er n-i-k-s.
niet zachter,niet lelijker,gewoon niks.alsof je water opsmeert.en dat spul kost 8 euro!

Bedoel je die dikke klei met spikkels erin? Zoja...MAKEN! Ik zweer bij dat spul, je kunt het als reiniging,scrub en masker gebruiken!

Werkt echt perfect, mooie zuivere gladde huid krijg je ervan! (gebruik je het wel goed ;) ?)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:06

Shego schreef:

dat werkt bij mij dus wel weer heel goed :D
maar ik moet zeggen dat ik ook een flink aantal andere producten uit de garnier pure lijn heb, en in combinatie werkt dat spul wel goed.
maar als ik 1 dagje vergeet (zeker in 'die ene week van de maand') dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen, dan heb ik meteen weer 1 of 2 puisten zitten :+