Ik heb een 42 en het is echt verschrikkelijk moeilijk om hier schoenen te vinden. Heb nu net wel erg veel geluk gehad en een paar prachtige winterlaarsjes gevonden, maar voor zomerschoenen is het meestal een drama. Nergens te vinden, en àls er al schoenen in maat 42 zijn, zijn het van die hele lompe, zware dingen 
Dé tip is gewoon om op tijd te beginnen zoeken naar schoenen. Ik heb de eerste week van september al de hele stad afgelopen op zoek naar winterschoenen, maar zelfs dan al waren de schoenen in maat 42 er voor een groot deel al uit. De mensen die zo'n maat hebben weten natuurlijk ook allemaal wel dat ze vroeg moeten op zoek gaan...
Kirr__ schreef:Ik heb zelf maat 42, erg veel problemen met leuke schoenen te vinden, vooral open zomerschoentjes zijn verschrikkelijk om te vinden. Enkele winkels in België hebben wel eengrotere maat, maar dan moet je al veel geluk hebben dat deze niet uitverkocht zijn. Ik rij zelf western en heb dus verschillende cowboysboots, maar deze zijn toch erg simpel te vinde in maten tot 45 of misschien wel meer, en ook helemaal niet zo erg duur.
Ben je ooit al bij Van Loock in Zandhoven geweest? Daar hebben ze zat mooie zomerschoentjes in grote maten. Ik heb er vorig jaar ook een paar mooie zomerschoenen met een hak gevonden