Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wietsje92 schreef:Nou, ik heb al hakkelende en zo goed mogelijk mijn verhaal gedaan maar volgens mij geloofden ze me niet op het laatst, het leek wel alsof ze zo snel mogelijk het gesprek wilden afronden. En toen ik zei dat ik het een beetje verder in de gaten zou houden was het ok, meneer zoutendijk, da's goed en zo... (zo heet ik van achteren, weten jullie ook weer!)En wat zeggen ze?
Maar tis natuurlijk ook niet de enigste melding die de politie vandaag binnen krijgt waarschijnlijk
Vandaar ook dat ik tegen ts zeg dat ze misschien contact op kan nemen met de eigenaren als ze weten wie de eigenaar/eigenaren zijn.. Charlie82 schreef:Er staat wel een ruitersportzaakje! www.horseshophorsepower.nl Misschien dat zij meer weten!Ja, dat is vervelend... Staat er geen huisje in de buurt waar je kunt navragen van wie de schapen zijn? Voor hetzelfde geld komen die mannen terug met een trailertje en is het: weg schapen.

HorseyDude schreef:Charlie82 schreef:Er staat wel een ruitersportzaakje! http://www.horseshophorsepower.nl Misschien dat zij meer weten!Ja, dat is vervelend... Staat er geen huisje in de buurt waar je kunt navragen van wie de schapen zijn? Voor hetzelfde geld komen die mannen terug met een trailertje en is het: weg schapen.