nou dat was natuurlijk valse hoop want wacht nu in augustus
dus nog steeds op mijn geld.mijn vriend heeft hem er al een paar keer op aangesproken en ja ja hij geeft het terug...maar al met al wacht ik dus nog steeds.
dan denk je misschien zeur niet zo het is maar 60 euro...maarja ik heb het gewoon even hard nodig....ik had destijds een nieuwe leskaart nodig op de manege.....ik moet met de honden en mn fret naar de dierenarts voor entingen en er is een kleine op komst dus ik kan alles nu ontzettend goed gebruiken maar heb bepaalde dingen gewoon moeten laten schieten door dat geld wat ik nog terug krijg....
door tegenslagen met mn vriend zijn auto ( reparatie van 1100 euro ) had ik mn geld dus helemaal nodig voor eten ....heb dus een paar dagen brood moeten eten omdat het niet ging ...
gelukkig zijn we uit de penarie en komen we goed rond maar dan nog....het is mijn geld en ik heb er ook voor gewerkt !
kan die jongen sowieso niet echt uitstaan , hij zit al jaren thuis gebruikt constant drugs en blowt zich een slag in de rondte...elke dag gaat hij naar de spotschool ..koopt anabolen..tsja voordat heeft hij blijkbaar wel geld ...maar voor mij
, heeft een uitkering en een schuldsanering...en is gewoon te lam om wat te doen.hij heeft zelfs een opleiding aangeboden gekregen die hij nu volgt met kans op een baan..maar zelfs daar heeft hij geen zin in en vind het niet leuk
gister zat hij hier dus weer......ik zeg ik ga zo slapen moet weer om 4 uur op.....ooo zegt hij...nou dat zou me er sowieso al van weerhouden weer te gaan werken ...en dan ook nog iets waar je vies van word...nee bah bah blijf lekker thuis ...nou ja zeg
elke dag klaagt hij dat zijn leven zo zwaar is ...bla bla bla
maar goed ....ik vind het gewoon oneerlijk dat hij iedere keer wiet koopt ...drugs...en nog meer onzin maar het verrekt mij die 60 euro te geven.....ik ben ook niet echt het type dat haar mond dan opentrekt en zegt IK WIL MN GELD of wat dan ook....mn moeder zegt dat ik dat dus wel moet doen en anders moet zeggen dat hij hier gewoon niet meer binnen komt ( aangezien hij bijna de hele dag hier zit
) ....op de 1 of andere manier kan ik dat dus niet....mn vriend heeft het al wel gedaan maar die jongen luistert gewoon niet ......wat kan ik doen om mn geld terug te krijgen ....? toch er even overheen stappen en mn mond opentrekken of ja ik weet het ook niet meer dring gewoon niet door tot hem ofzo
hij leent dus bij iedereen geld en niemand ziet het terug....maar ik wil niet opgeven en het gewoon terugkrijgen
help
!!

Dat hij bereidt is om droog brood te eten voor zijn broer betekent neit dat jij dat ook moet doen!
) tot hij er gek van werd en alles teruggegeven heeft.