... Nadien ben ik het één en het ander te weten gekomen over hem en dat was niet allemaal positief.. Ondanks dat ik hem wel leuk von niet meer aan hem gedacht tot een paar weken geleden.In september komt er een nieuwe keuken, mijn broer heeft de oude keuken al afgebroken en de tegels eraf geklopt, nu is die jongen (is een beetje een bouwvakker) samen met nog iemand die ik ken van vroeger de muren komen plakken. Toen ik gisteren na mijn werk terug thuis kwam waren ze net bezig met alles aan het opkuisen. Hij herkende me, vroeg hoe het was enzo, met z'n 3en hebben we een beetje zitten babbelen en lachen en toen heeft hij dus weer gevraagd of ik eens iets met hem wou gaan drinken. Ik heb erop geantwoord dat ik misschien ooit wel eens zou meegaan, nadien weer zitten lachen. Uiteindelijk zijn ze weggegaan, toen ik met mijn hond naar beneden ging riep mijn ma dat ik 2 pintjes moest meenemen naar beneden, beneden aangekomen stonden ze daar nog. Pintjes gegeven en ik ben naar buiten gegaan, hij is toen naar buiten gekomen en we hebben nog wat staan babbelen (oa heeft hij me nog eens uitgevraagd en toen ik zei dat ik nu geen tijd heb maar wel in oktober, zei hij van oke) en wat zitten spelen met mijn hond. Na 5 minuten riep zijn maat hem en is hij weer naar binnen gegaan, hij heeft wel nog geropen dat hij me ging bellen, mijn hond had na een paar minuten geen zin meer in spelen en daarna ben ik ook naar binnen gegaan. Binnen met zen allen nog wat zitten lachen en praten en toen ben ik naar boven gegaan.
Vandaag ben ik gaan beseffen dat hij nog steeds mijn nr niet heeft en ik zie hem mijn nr niet vragen aan mijn pa en van mijn broertje zal hij m'n nr waarschijnlijk niet krijgen dus heb ik zijn nr gepikt uit mijn pa zijn gsm en heb ik vanavond een smsje gestuurd "als je me wilt bellen heb je wel mijn nr nodig, al aan gedacht" waarop ik er eentje terug kreeg met "wie ben je"
, ik terug gestuurd, "wie denk je" enig reactie aan zijn kant was een "?" en toen heb ik maar mijn naam gezegt. Maar ik heb geen smsje meer terug gekregen en toen dacht ik ook van "amai, z'on kort geheugen" en iets later was het al van "pfff je moet me al niet meer bellen"
. Vind ik nou eindelijk nog eens een jongen leuk dan is het dat
GRRRR waarom zenden ze altijd van die signalen uit en als je dan uiteindelijk toehapt hoor je niets meer van ze

Sorry als jullie er niets van snappen maar ik moest het gewoon van me af schrijven
en zeker nu ik kwaad ben op hem maar ikzelf niet goed weet waarom
, ik zend dus nooit geen smsje meer naar iemand die mijn nr niet heeft
Die was bij hem toen jij dat smsje verstuurde en hij kan dus niet gezellig terugsmsen. De volgende keer dat je hem ziet, doet ie gewoon weer gezellig.