Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gekvanfleur schreef:ik vidn het tien keer niks.
dat overdreven gedoe.
echt ik wil ze best accepteren, maar hoe meer ik naar de pride kijk, hoe meer de moed me in de schoenen zakt.
ze willen worden geacepteerd in de maatschappij, maaar denk dat ze dat zo niet gaat lukken. over het algemeen hoor ik veel negatieve reacties over de gaypride.
KiMmK schreef:gekvanfleur schreef:ik vidn het tien keer niks.
dat overdreven gedoe.
echt ik wil ze best accepteren, maar hoe meer ik naar de pride kijk, hoe meer de moed me in de schoenen zakt.
ze willen worden geacepteerd in de maatschappij, maaar denk dat ze dat zo niet gaat lukken. over het algemeen hoor ik veel negatieve reacties over de gaypride.
Tsja ik denk juist weer het tegenovergestelde.
Laat deze mensen toch lekker dansen op een bootje, als zij daar vrolijk van worden moeten ze dat vooral doen. Ik vond het feest er omheen gewoon erg gezellig en moet eerlijk bekennen heb een paar hele knappe homo's gezien. Jammer dat ze niet hetero waren
Heel gemeen, ik zit altijd nagelbijtend tv te kijken als er 'schokkend nieuws' is over bvb Orlando of Wentworth
KiMmK schreef:gekvanfleur schreef:ik vidn het tien keer niks.
dat overdreven gedoe.
Tsja ik denk juist weer het tegenovergestelde.
Laat deze mensen toch lekker dansen op een bootje, als zij daar vrolijk van worden moeten ze dat vooral doen. Ik vond het feest er omheen gewoon erg gezellig en moet eerlijk bekennen heb een paar hele knappe homo's gezien. Jammer dat ze niet hetero waren

Ik vind het wel leuk hoor een keer iets anders.
ikdoemaarwat schreef:Goed........waarom geen hetero feestje dan
volledige acceptatie inclusief de mogelijkheid tot trouwen vond ik eigenlijk al goed genoeg
waarom moeten bepaalde dingen weer zo `' overdone`'