Ik heb het afgelopen week uitgemaakt met mijn vriend, ik had hier meerdere redenen voor (o.a. dat hij nooit antwoorde of een lief smsje stuurde of uberhaupt een teken van leven gaf en ook zijn alchol gebruik zat me dwars wat hij overigens ook wist, ook had hij de vervelende neiging om afspraken niet na te komen..). Maar wat ik ook dacht is dat ik niet meer van hem hield, dat de kalverliefde voor bij was zeg maar.. Maar nu ik hem niet meer om me heen heb en hij zo kwaad is omdat hij zoveel van mij hield, twijfel ik want nu voel ik wel degelijk dat ik iets voor hem voelde. Maar telkens als ik hem zoende was het voor mij een lege zoen, maar telkens als ik hem zag voelde ik toch die vlinders weer opkomen.
Wat ook mee speelt is dat hij niet de gene was die ik op die eerste date had ontmoet, tuurlijk probeer je extra galant te zijn om die eerste date maar hij is zo anders in het echt

Ik weet het even niet meer! Het valt allemaal veel zwaarder dan ik ooit had kunnen verwachten..
Maar mag ik vragen hoe je je voelde toen je het hebt uitgemaakt? Opgelucht bijvoorbeeld?
maar soms kwam ook drank voor mij (weet je wel eerst even mijn biertje opdrinken daarna ben jij weer aan de beurt)
Over dat soort dingen praat je en dan kom je er samen wel uit. Vergeet vooral niet dat mannen niet zo van het smsen zijn..
) dan word de tv saai en dan word ik ineens heel intresant