Ondeugende en brutale monteur!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Ondeugende en brutale monteur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:02

Ik kwam gister thuis en mn moeder ging weg en zo bleef ik dus achter met de monteur die via de woningstichting dus even een nieuwe cv en verwarming kwam plaatsen ... Ik had hem gevraagt oftie koffie wou en ja dat wou die dus kwam hij even beneden koffie drinken en wat kletsen met mij :)
We vertelde een beetje over onszelf en dat hij een vriendin had en ik een vriend maar die is op vakantie.
Op een gegeven moment istie klaar en gaatie weg . Opeens zegtie krijg ik geen afscheids kusje ? ik zeg WAT!? Zegtie ja ik wil weten of je goed kan zoenen. Ik zeg nee doe ik niet en trouwes jij hebt een vriendin en ik een vriend hoor. Toen zei die dat maakt toch niet uit en je vriend is toch weg :+
Ik zeg ga nu maar !

Maar het kan schijnbaar nog brutaler want vandaag kwam die ook nog even aan de deur ik was heel de dag weggeweest naar me pony. Dus ik doe open zegtie Hey waar was je heel de dag? Ik zeg ik was bij me pony dus. Toen zei die dat hij zogenaamd zn mes was verloren bij ons boven en of mn moeder wat had gevonden dus ik zeg nee voor zover ik weer heb ze niks gevonden dus.. Ik zeg doeiiiii :D

Tivoli

Re: Ondeugende en brutale monteur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:05

Zo.Dan voel je je lekker veilig in je eigen huis :\
Had mooi gezegt dat ik er niet van gediend was,en ik had ook zeker bij de instantie waar hij van was gemeld dat het personeel geen klanten dient te 'verleiden' !

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:07

Ik zou hier ook zeker even melding van maken bij de woningbouw en bij de firma waar hij vandaan komt... Dit is absoluut niet netjes, zeker niet als jij je er ongemakkelijk door gaat voelen! Vind dat ze die kerel wel even op zijn vingers mogen tikken... Fijn ook, het zal je vriend maar wezen :x

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:09

Nou inderdaad, het zal je vriend maar zijn, lekkere relatie heb je dan....

Ik zou ook Zeker melding maken bij de instantie waar hij voor werkt, want dit kan natuurlijk echt niet!!!

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:10

Nou fijn is dat dan! Zou er wel een melding van maken als hij nog een keer aan de deur komt of contact opneemt oid...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:12

Tivoli ik voelde me idd ietsje minder veilig tis toch een man tegenover een meid van 18... Maar gelukkig heb ik hem toch nog een beetje het huis uit kunnen praten :)
Heb het tegen mn moeder verteld net en zij was er ook verbaast over ze kent diegene ook een beetje dus ze gaat er ook wel wat van zeggen . Maarja ik was toch verbaast ... Waar zagtie me vooraan zoon meisje net als in die volwassene films waarin de monteur aan de deur komt en de vrouw die opendoet al lange tijd zonder man zit }:0

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:13

Hmz, ik zou hier ook niet bepaald gediend van zijn. Melding maken zou ik dan ook zeker doen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:14

jemig dat is wel heel erg brutaal :(

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:15

Dat zou echt zo iets voor mij zijn om te zeggen als grapje. :')

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:17

Die knakker had ik er gelijk uit gezet en een klacht ingediend bij zijn baas. Koekoek.. Hij komt om een cv te maken, voor liefdesperikelen moet ie maar ergens anders naar toe. Jij lacht er om, maar een jonger meisje kan er toch een erg naar gevoel van krijgen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:17

Sjee, waar haalt hij het lef vandaan zeg!! :=

Poeh; ik had hem dus mooi met duidelijke woorden verteld en gevraagd waar ie mee bezig was!

Melding maken bij de woningbouw lijkt mij hier idd op z'n plaats.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:18

Saskiaatje schreef:
Dat zou echt zo iets voor mij zijn om te zeggen als grapje. :')

Maar niet als je je professioneel dient te gedragen op je werk...
En al zeker niet als je de volgende dag kennelijk op de hoogte bent van de tijden waarop TS thuis was... :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:18

Ik had zoiets gisteren dus ook, alleen bij de patatboer, ronduit onbeschoft, ik gaf toch duidelijk de hint dat ik niet geintreseerd was in een praatje, maar hij wilde weten waar ik woonde, waar ik werkte, of ik een vriendje had etc, toen ik mn patatje had zei hij nog: mocht je toch nog een date willen bel me dan, je weet me te vinden :') ik bedoel laat je klanten met rust :') het ergste was nog dat hij bloedserieus was ook..

snap dat het thuis veel enger is, maar mannen kunnen ontzettend brutaal zijn, zou toch wel even een melding maken.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:21

Oh my.. :oo

Kan me voorstellen dat je je niet geheel op je gemak voelt zeg..

Ik zou er meteen kortemetten mee gemaakt hebben, ik ben dan ook wel wat gewend. Werk met vrachtwagenchauffeurs.. Nou die zijn ook heel duidelijk in hun toespelingen hoor.. :roll:

Was ie eigenlijk knap of oud en eng? :=

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:27

Hij was wel knap hoor maarja het gaat er gewoon om dat hij ineens heel dichtbij me stond en een kusje afdwong. Hij had bv ook kunnen vragen of ik een keer wou afspreken ofzo das dan een iets nettere manier om te laten zien dat je me leuk vind.
Maar ik zat op de bank en hij loopt op me af en probeert me te zoenen dat vind ik gewoon niet kunnne

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:29

Was hij van een energiebedrijf,de woningbouw of andere instantie?
Klacht indienen... kun je voorstellen wat er gebeurt als hij dit doet bij een 16 jarige,of 14 jarige,die geen nee durft te zeggen... (al is dit het ergste scenario hoor,maar toch)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:30

Het was ook meer als grapje bedoelt hoor, mijn vraag. ;)

Het is gewoon not done dat jij in je eigen huis zo benaderd wordt door een monteur. :n

Je hebt neem ik aan zijn naam en bedrijfsnaam?

Dan zou ik toch eens bellen met zijn baas oid om een klacht door te geven dat jij je niet op je gemak voelde door het gedrag wat hij vertoonde.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:38

Ik heb niet zn naam maar weet de naam waarvoor hij werkt wel :)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:47

Als het goed is kunnen ze dan zo nazoeken wie er bij jou thuis is geweest.

Gewoon bellen en een melding maken hoor!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:33

nouja zeg! Wat een brutaal jong :+ Idd lekkere relatie heb je dan. Echt zo'n gast die met alle meisjes vreemd kan gaan! :?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:21

OMG die denkt ook dat hij alles kan maken. Hij vindt zichzelf vast wel helemaal geweldig.
Goed dat je zo gereageerd hebt :j

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:49

Wauw, wat een eikel..die heeft de te vaak naar p*rno gekeken, hahaha, hoe clicheverhaal dit :P

Zou er dus mooi een melding van maken, vind dit echt niet kunnen..en dan nog de opmerking "waar was je de hele dag?" houd ie je in de gaten ofzo? Krijg er de griezels van, brr.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 12:39

Je moet het wel even melden.
Straks komt hij terug als je alleen thuis bent en dan kunnen er wel eens hele nare dingen gebeuren...

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:05

Misschien dat ik vandaag in een positieve bui ben... maar ik vind het eigenlijk ergens wel humoristisch.. :7

Als je gezellig aan de babbel zit met een man.. tsja.. waarschijnlijk bedoelde hij het ook maar als een grapje..

Ik snap dat het niet professioneel is.. en dat het niet zou mogen.. maar jeetje. Een beetje flirten..
(btw. ik spreek er dan niet over dat hij een vriendin heeft.. no way natuurlijk als je een vriendin hebt!)

Maar dat iemand met je flirt, dat maakt diegene niet gelijk een huurmoordenaar die snachts je huis binnendringt of zo.. :/

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:12

Ghani schreef:
Maar dat iemand met je flirt, dat maakt diegene niet gelijk een huurmoordenaar die snachts je huis binnendringt of zo.. :/

Klopt, maar hij is dus al een keer terug gekomen met een smoesje. Wie zegt dat hij dat niet nog eens zal doen.

Ik vind er overigens niks grappigs aan. Zoiets doe je gewoon niet onder werktijd.