Op hyves voegde een jongen mij toe. Laten we hem K. noemen. Dat is niet de eerste letter van zijn naam maar ik hou het maar even op K.
Beetje berichtjes gestuurd, gewoon oppervlakkig, superaardige jongen maar hij is absoluut niet het type waar ik op val.
Omdat ik niet elke man meteen zie als potentieel liefdesproject maar je ook gewoon vrienden kunt maken via hyves en hij zo enorm gek op dieren bleek te zijn had ik hem op een avond uitgenodigd voor een bakkie. Was verder heel gezellig enzo, maar mijn idee over dat hij niet mijn type was werd hier wel bevestigd. Nogmaals, echt een superaardige gozer met een hartje van goud.
Maarja jullie raden het al.
Nu is hij dus smoor en smoorverliefd op mij........................
Hij stuurt wel 3,4 berichten via hyves per dag, tikt me helemaal gek en nu net stuurt hij een(heel lief dat wel) gedicht wat hij speciaal voor mij geschreven heeft.
Tijd om in te grijpen dus he lijkt me? Ik ga namelijk van zn lang zal ze leven niet verliefd op hem worden, zit er dus echt niet in.
Help dus. Iemand wel eens aan de hand gehad dit?
?
), en ik nam steeds meer afstand van hem.. Als hij bv. vroeg hoe mijn dag was zei ik dat gewoon maar hield het heel algemeen!
Bleef altijd wel aardig naar hem, maar nam steeds meer afstand (steeds minder en algemener reageren op hem.. ) en soms gewoon blokkeren op msn als ik er geen zin in had
Uiteindelijk was hij dus erg teleurgesteld in me omdat ik steeds minder contact zocht en hij het langzamerhand door kreeg dat ik hem niks vond.. En heeft ie zelf het contact verbroken!