Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ouders verklaren me soms voor gek
Ben nog nooit gestoken, maar dan nog xD
Op vakantie weet je natuurlijk nooit of ze daar wel/niet zitten of veel of weinig. __Nathalie__ schreef:Ben ook benieuwd! Ik ben allergies voor ze, word er dood ziek van en die krengen moeten dus ook altijd mij hebben. Ik zet het dus ook altijd op een lopen.
Ben overigens nog allergischer voor bijen, hopelijk helpt dat hier ook tegen 
aangezien niemand het hier kent haha. Ben benieuwd hoor, ik heb het vorige week besteld en morgen kan ik het ophalen bij de apotheek. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik lekker uitgebreid bij een wespennest ga staan om het te testen 
Ze zullen en moeten perse mijn kant op komen, ook al draag ik wit, draag ik geen parfum en blijf ik van grootste verslaving genaamd Redbull af
Ze blijven komen!! Zag net ook op het nieuws dat er meer wespen zijn dan vorig jaar... brrr.. rillingen lopen al over me lijf als ik een foto van ze zie, zo erg is mijn fobie ervoor. En waarvoor? Ik ben in mijn hele leven 1 keer gestoken toen ik klein was, ik schijn toen een wesp te hebben vastgepakt omdat ik dacht dat ik ermee kon spelen
Verder nooit gestoken..
Ik heb dit jaar nog nooit zo hard gehoopt dat het snel weer winter word hahahaha.
Afgelopen weekend vloog er 1 de auto in, tsja toen kon ik dus niet weg rennen. Heb mn handen voor mn ogen geslagen en tegen mn vriend geschreeuwd dat ie hem weg moest halen
Het was nog een grote ook, ik vind ze allemaal eigenlijk vrij groot...
Ik werd dus ook niet vrolijk van wat ik net op het nieuws hoorde idd
Samira010 schreef:Het ziet er dus naar uit dat ik het proef konijn mag zijnaangezien niemand het hier kent haha. Ben benieuwd hoor, ik heb het vorige week besteld en morgen kan ik het ophalen bij de apotheek. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik lekker uitgebreid bij een wespennest ga staan om het te testen
Het lijkt ook wel alsof die beesten het voelen dat ik bang voor ze benZe zullen en moeten perse mijn kant op komen, ook al draag ik wit, draag ik geen parfum en blijf ik van grootste verslaving genaamd Redbull af
Ze blijven komen!! Zag net ook op het nieuws dat er meer wespen zijn dan vorig jaar... brrr.. rillingen lopen al over me lijf als ik een foto van ze zie, zo erg is mijn fobie ervoor. En waarvoor? Ik ben in mijn hele leven 1 keer gestoken toen ik klein was, ik schijn toen een wesp te hebben vastgepakt omdat ik dacht dat ik ermee kon spelen
Verder nooit gestoken..
Ik kan niet lekker meer genieten van de zon, bij alles dat vliegt denk ik dat het een wesp is en ga al klaar zitten om weg te sprintenIk heb dit jaar nog nooit zo hard gehoopt dat het snel weer winter word hahahaha.

ik werd vroeger echt panisch, nu loop ik een beetje weg e.d. en probeer vooral rustig te blijven. 

thuis heb ik er nog niet zoveel last van maar op stal zitten er ook zoveel
Maakte dus kwaad de opmerking: ''dus, jullie wachten tot ik het loodje leg, en dan hebben jullie het zeker opeens wel?'' Deze apotheek hier is zoooo ^&#%!&#!
Morgen heeft een andere apotheek het wel in huis gelukkig.

Gelukkig vloog hij snel weer weg.
Later na het paardrijden stond ik zonder dat ik het wist naast een prullenbak vol wespen, maaar heb geen wesp in mijn buurt gezien ondanks dat ik Redbull in me handen had. Ik geloof dat het wel werkt, het ruikt naar Citroen
Ik vind het wel lekker ruiken, alleen de wespen niet
Ik denk dat ik het ook maar ga bestellen