Vrijdag vertrek ik naar het zonnige Noord-Spanje om daar lekker een ruime week te vertoeven in de rivier met allerlei gave activiteiten als wildwaterraften, hydrospeed, wildwaterkajakken, klimmen&abseilen, canyoning etc etc etc....
Supergaaf en ontzettend veel zin in..
Alleen de reis..
Ik ben twee keer naar Londen geweest met de bus, en een keer naar Oostenrijk.. Een vrij lange zit, maar 24 uur is het niet geweest.. Ik kan écht niet, maar dan ook niet slapen in de bus..
Ik ben van mezelf altijd iemand die, zeker buiten het vertrouwde om, wil weten hoe, wat, wanneer.. Dus in de bus kijk ik naar buiten waar we zijn, kijk naar de auto's etc etc.. Natuurlijk doe ik dat niet constant, maar op een gegeven moment word ik toch moe.. Maar slapen kan ik dan niet... Ik kan het sowieso in een bus niet, maar 'ik' kan het ook niet.. Ik denk dat ik het van mijn vader heb, die kan ook niet lang stil zitten en moet wat te doen hebben.. Daarom is die vakantie ook geweldig verder..
Maar wie oh wie heeft nou echt iets waarmee je goed je busreis kan doormaken..?
Mijn lijstje tot nu toe, maar ik red het er echt niet mee (paar uur hooguit)
- Nintendo DS
- Muziek
- Puzzelboekje met zweedse raadsels

- Vriendin
Een boek kan ik niet lezen, dat is het enige.. Na een paar pagina's wordt ik strontziek.. Maar met mijn ds heb ik daar dan minder tot eigenlijk geen last van.. Die zet ik eerder uit omdat ik geen zin heb om verder te spelen, dan dat ik misselijk word.. Gezellig spelen kan ik wel, maargoed dan overleef ik de dag nog wel (rond 11 uur 's morgens vertrekken we) maar dan gaan we de nacht in..
Ogen dicht? Best, maar na 20 minuten gaan ze weer open.. Omdat ik dan weer wil weten waar we zijn.. Echt rusten doe ik niet..
Ik denk echt niet dat ik de enige ben, en misschien zijn er meer redmiddelen dan ik zo even kan bedenken??
Brand los!!
Groetjes,
Karin

zal er jaloers van worden.

laten we zeggen dat ik er eeh.. vrij makkelijk aan kan komen (R4)