Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Het is ook jammer als je niet op vakantie kunt! En eventueel een andere garage zoeken, als dat lukt vandaag...
....Het bleek de luchtmassameter te zijn, die is dus vervangen en toen was het hele probleem verholpen....Terwijl zelfs de dealer mij verzekerde dat alles het deed en alles was schoongemaakt en dat ze écht niet wisten wat het was.....
ushi schreef:Wat voor een auto heb je?
Zou het gewoon proberen als ik jou was, je bent lid van de ANWB dus dat scheeld weer.
Als ie op de snelweg uitvalt sta je niet gelijk stil hoor, dus daar zou ik me niet zo veel zorgen over maken.
Nijn schreef:Ik wou precies deselfde vraag stellen als Rijerijerije, of je een Nissan Micra hebt.
Ik heb die nl. wel en exact deselfde problemen gehad, is een micra kwaaltje en had het geluk dat mijn garage er van op de hoogte was
*snik*
En als die start kan je gewoon na texel rijden ahah je gaat het land niet uit de hulp is hier makkelijker Marilla schreef:Snelweg rijden is geen enkel probleem, zodra je boven de 70 komt, zijn alle problemen opgelost en doet ie het super goed. Het probleem zit hem echt tussen de 40 en 70 km, dat gaat ie raar doen. En ook niet altijd.
Ik heb een Ford Fiesta. Ik ga zo maar eventjes richting de garage!