Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
echt belachelijk! kavama schreef:Wat ik dan zelf denk, als je normaal rijd, je aan de snelheid houd en je aanpast aan je omgeving,.. hoe kan zoiets dan gebeuren.
Het is een gevaarlijke weg ? volgends mij zijn wegen niet gevaarlijk maar de mensen die erop rijden.

vorame schreef:Zo schrijven ze dat altijd heel netjes in de krant.
Als ze dachten dat die personen netjes 60 hadden geschreven stond dat er wel bij.
Maar ook met de woorden vermoedelijk.
Je kunt dus gerust opmaken dat ze geen 60 hebben gereden.
En als je naar de foto's kijkt weet je dat wel zeker.
Ik heb geen idee wat er in spits is geschreven, maar met zeggend at de jongens te hard hebben gereden lijkt mij niets mis.
Is gewoon de waarheid als een koe.
mistery schreef:Ook al hebben de jongens te hard gereden en zijn ze dus zelf onverantwoordelijk geweest, het blijft heel erg dat zij zijn overleden.
En daar gaat het om, het is verschrikkelijk wat er met deze jongens is gebeurd. Ik kan er niet eens met mijn hoofd bij dat mensen dan moeilijk gaan lopen doen over of ze nou wel of niet te hard hebben gereden. 2 jonge jongens zijn overleden en dat is gewoon verschrikkelijk nieuws.
vorame schreef:Zo schrijven ze dat altijd heel netjes in de krant.
Als ze dachten dat die personen netjes 60 hadden geschreven stond dat er wel bij.
Maar ook met de woorden vermoedelijk.
Je kunt dus gerust opmaken dat ze geen 60 hebben gereden.
En als je naar de foto's kijkt weet je dat wel zeker.
Ik heb geen idee wat er in spits is geschreven, maar met zeggend at de jongens te hard hebben gereden lijkt mij niets mis.
Is gewoon de waarheid als een koe.