Jaa ik ben echt heel blij.
maandag 20-07 ben ik naar Lady GaGa geweest en ik zat er al om half 8 samen met 3 vriendinnen (was om 3 uur uit me bed gekomen en om 4 uur gingen we weg)
we zaten er als 2e er waren nog een jongen en een meisje die waren er al om 6 uur!
rond 9 uur kwamen er nog meiden die een vriendin ontmoet had bij de PCD dus het was wel gezellig.
maarja toen begon het wachten.. we zijn heel vaak naar de wc geweest, naar de AH gelopen, maar wat zitten tekenen in de cosmo girl en hitkrant

toen hoorde we 2 meiden zeggen Lady Gaga zit in het cafe!
nou wij wisten niet hoe snel we weg moesten sprinten!
en ja hoor, daar zat ze!
ik ging echt helemaal trillen (mischien vinden jullie het overdreven maar het is echt mijn idool ik vind haar echt zo goed!) en toen ben ik met haar op de foto geweest!
daarna ben ik snel naar buiten gegaan even wat vrienden opgebelt om te zeggen dat ik met Lady gaga op de foto staat!!!
daarna maar weer naar binnen gegaan en ik was 1 van de gelukkige 9 waaraan ze een biertje gaf!
toen hebben we met zn 9e geproost en zei haar bodyguard dat het wel genoeg was geweest.
daarna kwamen er nog veel meer mensen dus lekker veel gekletst.
tot half 7 vanaf achteraan iedereen op ging staan als een wilde kudde, ik krabbel ook snel omhoog want wil nog niet plat gerend worden.
Juist plat.. toen iedereen stond (ik stond wel bij het hek) werd ik letterlijk tussen 2 mensen van de vloer gehezen (ik werd ''gesandwiched'' tussen de 2 naast me) ik hebben vanaf half 7 tot 8 uur zo gestaan en dacht echt bij mezelf dat ik een paar keer flauw zou gaan vallen maar dat is gelukkig niet gebeurt.
toen eenmaal de beveiliging aankwam en de ingang open ging werd ik echt helemaal plat gedouwd!
die beveiliging nog schreeuwen een stap naar achter anders komen jullie er niet in!!!
afijn we gingen eerst 2 muizen stapjes naar links en na nog een brul van de beveiliging gingen we achteruit.
en daar kwam het momeent waar ik o zo bang voor was, het hek ging open.
Nou letterlijk, ik overdrijf serieus niet! mijn arm zat klem tussen 3 mensen die voor me stonden, mn been hing ergens in een positie waarvan ik niet eens wist dat het mogenlijk was, en mn rug.. tja die krakte.
uiteinderlijk heb ik me los kunnen wringen en ben ik gaan rennen naar de man die de kaartjes scaned.
toen mn kaartje goed gekeurt was ben ik door gaan rennen naar de zaal waar Lady GaGa zou gaan optreden.
Goed midden in die zaal zat dus een klein trappetje (3 treden schuin naar benede) die zag ik weer over het hoofd natuurlijk
dus bijna mn enkel gebroken.ik veder hinkelen en ja hoor! ik stond vooraan!
ik was wel mn vriendinnen kwijt maar 1 daarvan vond mij maar kon helaas niet bij mij vooraan staan, maar stond op de 2e rij.
Ja de rest was het voorprogramma heel erg saai en het duurde veelste lang!
uitindelijk viel er een doek naar beneden met een mega grote foto van haar erop, na 3 kwartier +- kwam er zo oud aftel dingetje je kent het wel, en vloog het doek in ''brand'' (via de beamer) en viel het naar beneden.
en daar stond ze! mijn idool!
ik helemaal gillen joh haha.
na alle nummers te hebben meegebrult was het concert na 1,5 +- uur afgelopen en toen was het nogsteeds druk hoor al die mensen weer naar buiten!
we hadden te trein om kwart over 12 en om 02:00 waren we pas weer in ons eigen Rotterdam.
heel snel gaan slapen en heerlijk gedroomt.
Nou dit wou ik echt even aan jullie kwijt
1; ik heb dyslexie sorry voor de fouten
2; ik weet niet of het hier goed staa
Toevallig vanavond nog haar (lange) clip van Paparazzi zitten kijken. Meesterlijk.
!
.