Nou hij kon alleen niet zo goed typen op msn, ik kon soms echt niet uit zijn zinnen opmaken wat hij nou precies bedoeld! Maar woensdag zag ik hem dus weer, maar de vonken sloegen een beetje over, hij was echt heel erg lief voor mij. Die avond zaten we samen nog op MSN, en hij was heel lief en schattig aan het doen.
Dus we hebben wat afgesproken, we gaan vanmiddag dus naar de kermis!
Maargoed, gisteren dus, mijn tante kent hem ook, dus ik vertelde dat ik morgen met hem naar de kermis ging, verteld ze dat hij een achterstand heeft. Ze zei zo: Jaa niet dat je iets met hem.... Ik zo: uh nee. Ik wist eigenlijk helemaal niet goed wat ik moest zeggen.
Dus heb het even tegen mijn moeder gezegd hoe en wat, en die zegt dat dat niet slim is om iets verder te gaan dan alleen vriendschap,
okeee

Want ALS ik iets met hem krijg, wil ik niet dat mijn moeder hem natuurlijk afwijst, dat doet ze niet echt zegmaar, maarja het zit natuurlijk wel in haar hoofd.
Maargoed, mijn probleem, hij heeft dus wel een achterstand, ik merk het wel op MSN, maar niet in het echt, nu ben ik vandaag alleen met hem op de kermis, misschien dat hij dan ook iets anders gaat doen, dan wanneer hij bij zijn vrienden is enzo. Misschien ook mooi dat we naar de kermis gaan vanmiddag, dan kan ik hem beter leren kennen.
Maar wat vinden jullie met een jongen met een achterstand? Want hij is verder gewoon lief en schattig.. en heb tot nu toe weinig gemerkt als ik hem gewoon sprak zonder MSN of hyves....
Iemand ook misschien ervaring hiermee?
)