Ik ben wel zeer benieuwd waar de bokkers zich aan ergeren aan hun buren of misschien zelfs wel verder op in de straat...
Zo heb ik bij mijn ouderlijk huis: wij wonen op een hofje.. Vooraan een parkeerplaats maar een woning heeft een opricht en dat ligt achteraan het hofje.. Als wij de auto ''even'' voor de deur zetten om boodschappen uit te laden.. Auto te wassen of wat dan ook. Moeten hun ALTIJD Met hun auto erdoor.. En wat doen ze dan.. Gaan achter de auto (over voor) staan en dan de hele tijd toeteren totdat je eindelijk je auto wegzet..
Maar als ze er dan doorzijn.. Komen ze 5 min later weer terug.. WILLEN ZE ER WEER DOOR!!.. Dan kijk je op de parkeerplaats en dan zijn er gewoon 5 plekken vrij .. Waarom zetten ze hem dan niet gewoon even daar.. Ze zien toch dat jij bezig bent ..?!?! ..
En bij mijn nieuwe woning: De buren zijn nog als doof denkik.. Praten is bij hun schreeuwen.. Muziek is bij hun knoerdhard.. Zodat alle buren het gewoon mee kunnen zingen in hun woning.. En ik hoef echt zelf geen radio meer aan te zetten.. Als iemand op msn zich bij hun aanmeld kan ik het in de slaapkamer horen(hun hebben computer in de woonkamer).. En tegen hun zoon word al helemaal niet meer gepraat maar meer achter uit de strot geschreeuwd.. En zo heeft mijn buurjongetje een weg gevonden tussen hun tuin en die van ons.. Makkelijk toch.. Hoef ik niet om te lopen. En dan zie je hem gewoon langs je voorruit lopen terwijl hij daar niet hoort te lopen. Ook al wat van gezegd maar je blijft bezig..
Zo en nu jullie

), met naaldhakken lopen over laminaat, keiharde muziek en geschreeuw in het holst van de nacht (rond half 4) en troep die ze in mijn tuin slingeren.
HALLO zijn wij hier stom ofzo?! pfff, of zondag ochtend, de enige keer dat ik kan uitslapen hoor ik GILLENDE buurkinderen, joehoe doe is stil joh! Ik gil toch ook niet om 8uur savonds de boel bij elkaar.
.. En dus staan er 2 op hun oprijlaan en de andere twee aan de weg.. Dan heb je de overbuurman.. Die heeft er 3.. Dus ook eentje aan de weg.. En vaak kan ik dan in de andere straat pakeren ..
". Daar brak mijn hart van. We wonen nu 4 weken in lelystad, en hier nog helemaal nérgens last van gehad. 
En dan ook nog een grote mond geven als je zegt dat je er langs wilt.
.. En die deden we dan even voor het huis neerzetten.. Eerst ging de buurvrouw ''stiekum''(veeel eerrgguuhh op) vanaf de eettafel kijken... Toen kwam auto nummer 3.. En toen moest ze toch wel voorin de kamer gaan staan en kijken wat we aan het doen waren.. Ze kon het niet langer houden