Ik ben helaas uitgeloot voor diergeneeskunde. Een andere studie zie ik echt niet zitten en om op dit moment naar Belgie te verhuizen om daar diergeneeskunde te studeren wil ik ook nog liever niet (ik blijf nog liever even thuis wonenen
)Nu heb ik dus een heel leeg jaar tot mijn beschikking, heerlijk! Maar ook verwarrend want wat moet ik nu gaan doen?
Ik wil zo veel verschillende dingen. Ik wil reizen, geld verdienen maar ook niet alles hier achterlaten.
Daarom vroeg ik mij af...misschien hebben de mensen op bokt hier wel enorm mooie verhalen over hun jaar vrij!
Ik zou het liefst iets doen wat te maken heeft met diergeneeskunde dus bijvoorbeeld werken op een paardenkliniek.
Dat laatste heb ik al in mijn rijtje van mogelijkheden opgenomen, maar ik ben nu dus op zoek naar dingen waar ik zelf zo een twee drie niet aan denk. Ook wil ik wel graag iets doen wat met paarden te maken heeft
Ik realiseer me dat een jaar vrij en het van niemand afhankelijk zijn (geen paard/vriend/etc.) niet zo snel were zal voorkomen daarom wil ik het jaar wle goed benutten. Ik bezit helaas niet over een goudmijn dus als ik met eventuele baantjes iets kan verdienen zou dat heel erg mooi zijn!Ik zou het heel erg fijn vinden als het iets concreets is en dus meer dan alleen een idee!
Maar ook ideen zijn van harte welkom.
Alvast bedankt voor jullie super ideeen
? Maar als ik me verplaats in jou, dan zie ik maar 1 optie.. Kan moeilijk een jaar doen van lang leve de lol.. Beter geld verdienen en sparen voor later toch?
K zou echt niet een jaar maar niks gaan doen (behalve werken), omdat je niet bent ingeloot. Je hebt 0 garantie dat je volgend jaar wel wordt ingeloot, ga je dan ook weer een jaar niets doen?

(verpleegkunde , toch aangestoken daar in het ziekenhuis
)