Ik heb me lesje erwel van geleerd al die onzin.
Heb nu een stalker aan mijn kont... echt vervelend.
Had een advertentie van oppas neergezet met mijn telefoonnummer erbij.. dacht dan kunnen ze meteen bellen.
Want het was voor de zomervakantie.
Kreeg ik in een keer een smsje;
Hey wat zou je willen verdienen? En tot hoelaat kan je werken ik zoek iemand groetjes?
Dus ik dacht dat iemand mij voor de gek hield, en stuurde een grappig smsje terug , want dacht dat het een van mijn vrienden was die lagen te vervelen.
Kreeg ik terug; Hey het is niet zo duidelijk , kan je het nog een keer uitleggen?
dus ik dacht WAT, vage bedoeling man.. dus ik bellen kreeg ik in een keer zon turk / marokaan aan de lijn echt heel vaag.
Begon allemaal half turks / nederlands tegen mij te praten dus ik zei laat me met rust!
Kreeg ik even later; Ik was niet in de stemming maar nu voel ik wat, ik moet nog even denken hoe zie je eruit?
dus nu begon ik echt even mezelf te bedenken

Dus ik aan mijn moeder laten zien, niet reageren meer. Prima
Kreeg ik paar uurtjes later weer.
Ik ben in het verkeer hey jij hebt ook een hele mooie stem, ik ben Rob!
Hij blijft dus aan de gang!!
Daarna nog een Ik zocht alleen iemand voor de gezelligheid Voor af en toe Head is geen probleem Denk maar na Dan kunnen we elkaar beter leren kennen. xxxxx
De hele dag gelukkig niks meer gehoord, tot de avond belde hij mij steeds. Ik niet opnemen.
Vanmorgen 8 uur ; Hey ik vind jou heel gezellig. Ik hou ook van bijten en snoeien zien we later wel. Geld is geen probleem Wel eerlijkheid groetjes.
Wat moet ik hier nou mee doen?
Wat hadden jullie gedaan?
)

Dit soort idioten..
Hij wilde er ook wel pittig voor betalen..

hihi hij moet het over maken en dan niets meer van je laten horen