Fout vanuit de winkel...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Fout vanuit de winkel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 16:30

Vanmiddag heb ik schoenen gekocht bij een schoenenwinkel in Leeuwarden. Aantal leuke schoenen gepast, personeel was aan telefoon met klant bezig, dus ik paste rustig door. Leuk paar gevonden, en afgerekend dus. op naar huis!

Toen ik thuis kwam bleek dat ik 2 verschillende maten mee heb gekregen. Dus ik winkel proberen te bellen, namen niet op. Ik heb wel een uur proberen te bellen, en laatste poging doe ik om 5 voor 6.

wat vinden jullie hier van?
ik heb al 20 x gebeld minimaal, en lang aan telefoon gehangen.

ik baal hier van, t zijn leuke schoenen, en wil ze eig. vanavond aan...

_00_0

Re: Fout vanuit de winkel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:31

foutje kan gebeuren toch?

Het is niet netjes van ze maar kan gebeuren, het telefoon niet opnemen vind ik niet erg netjes trouwens maar misschien is daar ook een reden voor ;)

Nell_

Beetje raar dat ze niet opnemen. Is het ver rijden? Anders zou ik even terug rijden!
Als het ver is dan gewoon blijven bellen! Zaten ze in 1 doos? Want dan vind ik dat het personeel even had moeten controleren!

Ir111

Balen joh. Maar had je in dat uur niet beter terug naar de winkel kunnen gaan? :)

missnynke

Je moet toch naar de winkel om ze te ruilen, dus ik zou er gewoon weer heen gaan!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:32

Kon je niet terug naar de winkel? Ze kunnen je zo toch niet helpen denk ik, omdat je toch terug moet om de juiste maat te halen als je ze vanavond aan wilt. Of passen de verschillende maten? Als ze zo goed zitten, kan je ze gewoon houden natuurlijk.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:33

Als je ze vanavond aan wilt lijkt het me handiger om snel terug te gaan naar de winkel en ze om te ruilen. Lijkt me niet dat ze de juiste maat bij je thuis komen brengen.

Kan zijn dat ze het druk hebben in de winkel en dat er daarom ook niet opgenomen wordt natuurlijk.

ukje

Morgen opnieuw proberen te bellen doos en bon goed bewaren en dan desnoods terug gaan. Voortaan zelf ook even controleren maar vind het ook slordig van het personeel.

Blackberry28

Per ongeluk 2 keer, sorry!
Laatst bijgewerkt door Blackberry28 op 21-07-09 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 16:33

het is niet mogelijk om daar de auto neer te zetten, en het is ruim 13 km fietsen.
ze heeft ze in 1 doos gedaan.

baal enorm..
we belden net, en in gesprek! dus ze nemen wel op?
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 21-07-09 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:35

Gebeurt bij ons in de winkel ook wel eens, vooral als het heel druk is op een zaterdagmiddag, mag eigenlijk niet gebeuren, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt vind ik dan :+

Je kunt idd gewoon de bon +doos bewaren en dan ruilen, is meestal geen probleem... dan hebben ze zelf waarschijnlijk ook nog een onpaar staan!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:35

Sja er zit toch echt niets anders op dan er naartoe gaan ...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:36

Bellen en anders maar terug gaan.
Ik had het laatst met een dvd box van Xena.
Wilde ik ze 2 weken later gaan kijken bleek het dat ik disc 2 dus dubbel had.
Ben er toen maar mee terug gegaan en heb de goede gekregen :)

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:37

EngeltjeS schreef:
het is niet mogelijk om daar de auto neer te zetten, en het is ruim 13 km fietsen.
ze heeft ze in 1 doos gedaan.

baal enorm..
we belden net, en in gesprek! dus ze nemen wel op?

Foutje kan gebeuren. Maar als je ze vanavond aan wilde was ik toch terug gegaan als ik jou was. Ik neem niet aan de ze ze bij je komen brengen. :)

Het beantwoorden van een telefoon heeft geen prioriteit in een winkel vol klanten lijkt me.

Succes ermee, vervelend is t natuurlijk wel.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:37

foutje maken kan gebeuren.. wel vreemd dat ze de telefoon niet beantwoorden.
Denk idd ook dat je gewoon ff langs moet gaan :)

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:42

Maar wat denk je met het bellen te bereiken? Als je ze al aan de telefoon krijgt, heb ik zo het vermoeden dat ze zeggen: kom maar langs om te ruilen...

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:45

Ze kunnen de goede maat niet door de telefoon schuiven, dus je zal sowieso terug moeten gaan....

In die tijd dat je aan het bellen was kon je er beter heen gaan, wat wil je van ze horen aan de telefoon? Waarschijnlijk krijg je excuses en de vraag of je langs wil komen om ze te ruilen ;)

Als je de auto niet bij die winkel neer kunt zetten, dan toch vast wel ergens in de buurt? Je bent er toch al eerder geweest? :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:45

Vind het een beetje stom dat je het een fout van de winkel noemt.. Je past die schoenen toch, dus je had het imo zélf ook kunnen controleren.. En om hier nou een topic over te openen... Ze komen die schoenen echt niet brengen :n Dus gewoon even teruggaan en zelf omruilen :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:53

Ik pas ook eigenlijk altijd beide schoenen voor de zekerheid, dan weet ik zeker dat beide goed zitten en overkomt zoiets je waarschijnlijk niet.

Kan me voorstellen dat het balen is, maar zoals genoemd kunnen ze de verkeerde maat inderdaad niet door de telefoon naar je toe schuiven. ;) Dus die zal je sowieso op moeten halen om te ruilen, kun je er net zo goed heen, dat omruilen zullen ze zeker niet moeilijk over doen.

Jammer, maar helaas. Maar gelukkig geen probleem dat niet opgelost kan worden :)

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:54

Vriendinnetje uit m'n klas heeft dit ook een keer gehad, maar niets gemerkt. Totdat ze schoenen ging ruilen met klasgenootje en die zei dat ze 2 verschillende maten had. Maar toen had ze ze al minstens een half jaar en al helemaal uitgelopen. Haha :D Achja, er zal dus nog ergens iemand rondlopen met zo'n paar.

Ik vrees dat je ze vanavond toch niet aan kan.. Heb je ze dan ook gepast met 2 verschillende maten? Wat je nu alleen kan doen is naar de winkel rijden en omruilen.

Wendy15 ik vind het ook best een fout van de winkel hoor. Zij verkopen toch die schoenen aan jou? Dan moet het gewoon goed zijn. Ik ga dat ook echt niet extra controleren hoor. Gewoon passen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 16:55

waarom ik een topic hierover open, omdat ik enorm baal.
ik had ook beide maten gepast ;)

en nee, ik weet dat ik ze via telefoon niet kan krijgen ;) maar ik ben gewoon bang dat ze straks mijn schoen hebben verkocht ;)

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:59

EngeltjeS schreef:
waarom ik een topic hierover open, omdat ik enorm baal.
ik had ook beide maten gepast ;)

en nee, ik weet dat ik ze via telefoon niet kan krijgen ;) maar ik ben gewoon bang dat ze straks mijn schoen hebben verkocht ;)

Denk dat diegene dan ook wel terugkomt naar de winkel... ;)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:59

En dat kan je oplossen door een topic op bokt te maken? Dan verkopen ze die schoen ineens niet?
Maar als je beide schoenen heb gepast neem ik aan dat ze alle twee goed waren?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 17:02

In dat uur lang bellen dat voor je post hier hebt geprobeerd te bellen had je inmiddels alweer kunnen zijn vermoed ik ;)

Even balen & mopperen en straks is het zo weer opgelost :)

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 17:03

Tut tut, gaan we weer lekker hier. Er worden hier dagelijks talloze onzinnige topics geopend!
Misschien heeft ze ze allebei gepast in maat 39 en 40 en zijn ze perongeluk omgewisseld??
Het zou niet in mijn hoofd opkomen om te kijiken of er wel 2 maat 39 in de doos worden gestopt..
Maar het wordt inderdaad gewoon weer terug gaan, ze verkopen ze echt niet hoor ;)