Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tja dan blijf ik wel klant. Vraag het anders even na bij de klantenservice (1200 bellen)
) 
Cayenne schreef:toen ik mijn vodafone abo wilde verlengen belde KPN opeens of ik naar hen over wilde stappen![]()
Eigenlijk best brutaal van ze, maar ik heb het wel gedaan! Ik was niet weg van de service van vodafone en was bij KPN ook nog eens veel goedkoper uit.
(en nee, ik heb geen aandelen bij KPN)
Somebitch schreef:Je kan 4 maanden voor je abbonments contract einddatum via de telefoon of het internet bestellen. In de winkel 3 maanden vantevoren. Je krijgt dus al eerder je toestel je abbonement gaat in op de einddatum van je huidige contract.
tot op heden, 3 jar na dato nog steeds geen simlockvrijtoestel...
iedere keer wordt mij verteld dat ik binnen 2 weken bericht krijg maar dat krijg ik niet. het citypoint is telefonisch niet te bereiken dus dat gaat ook al niet.... en ik heb een hekel aan het centrum. moet weer parkeergeld betalen en ben een half uur onderweg. ik baal er wel ontzettend van. het i voor hun 'maar' 100 € waar ik gewoon recht op heb.