na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nuvel

na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 01:24

moet het even kwijt .
ben net uit de auto en hartstikke kwaad en teleurgesteld !
ik had een leuke jongen ontmoet in tilburg , we hebben zeker drie maanden gechat .
we noemen hem even c .
dus gister weer super gezellig met c zitten chatten wel 3 uur lang .
hij had al een paar keer gevraagd om eens af te spreken en ik had elke keer nee gezegd .
nu waren we vanavond weer aan het chatten en vroeg ie of ik zin had om langs te komen .
ik nu na 3 maanden mee ingestemd hij komt uit breda .
we spraken af bij de ikea omdat mijn moeder op vakantie is en ik dus geen navigatie heb .
dan zouden we vanuit daar gezellig gaan stappen .
eerst reed ik in breda zelf verkeerd stuur ik hem een smsje van ik ben bij de mac volgens mij verkeerd gereden stuurt hij terug van ''oei das minder en nu ?''
dus ik niet terug gestuurd was al over de zeik van zo'n kl*te antwoord .
ik helemaal gaan zoeken 5 keer verkeerd gereden weer gevraagd , enz....
uiteindelijk heeft een meisje me de goeie weg gewezen .
ik kei blij dus stuur hem een sms van ik ben er . we waren onder tussen wel 45minuten verder voor ik het gevonden had .
maar goed , hij stuurt terug '' ik ben er zo '' 25 minuten later was die er nog niet dus stuur weer een smsje waar die blijft .......stuurt hij zo van ''mijn beltegoed is na dit bericht op maar ben er bijna waar sta je precies ?'' ik weer terug gesmst met de juiste plek is hij gewoon niet gekomen heb nog een half uur gewacht , in totaal dus een uur .
em mu stuurt ie dus niet meer de l*l .

ben echt over de zeik maar normaal kunnen we het super vinden .
dus begrijp het niet ! wat moet ik er nu mee doen ?
want vind hem geweldig maar dit vind ik niet kunnen !!
sorry voor het ingewikkelde verhaal en bedankt voor het lezen !
Laatst bijgewerkt door Nuvel op 18-07-09 01:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Dreamy

Re: na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 01:28

Je had ook even kunnen bellen? Kan zijn dat er in de tussentijd iets was gebeurd oid..
Ben benieuwd wat uiteindelijk zijn rede was..

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 01:31

heb ik gedaan maar hij nam niet op .
toen nog een bericht gestuurd dat ik over 15 minuten terug naar huis zou gaan maar helemaal niks meer gehoord .

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 01:35

heb je niet gebeld? Ik hoor het jammer genoeg best vaak, maar ook de andere kant. Ik hoop dat ie nog wat laat horen misschien werd ie bang?

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 01:38

heb wel gebeld maar hij nam niet op ....
ja misschien ben ook benieuwd maar hij mag echt wel met iets goeds komen !

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 02:44

dat is echt zwaar vervelend ik hoop idd dat ie met een goed verhaal komt voor je succes

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 07:27

Wat vervelend, ben benieuwd wat z'n excuus is.. hij had toch op z'n minst je telefoontje kunnen beantwoorden >;)

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 07:34

De reden dat ie nu niks meer terug stuurt is dus waarschijnlijk omdat ze beltegoed op is. ( Als ie daarover de waarheid sprak ) verder even afwachten. Misschien stond ie per ongeluk wel ergens anders dan jij en zijn jullie elkaar misgelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 07:36

ik ben benieuwd naar de reden.. :=

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 07:43

ik zou hem nog 1 keer willen spreken voor de reden en als het niks HEEEEEEEEEL belangrijks is dan zou hij van mij mogen opdonderen. Het feit al dat die zo'n stom smsje stuurt inplaats van even belt je moet hier en hier heen daar is de ikea.

Ben heel benieuwd naar zijn reden.

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 07:46

mischien als je gebeld had kan je ook horen of dat ie in een andere auto zit maar hij zegt mijn bltg is op omdat hij geen zin had mischien om terug te sturen op jou vragen. je had ook beter mischien met een vriendin ofzo kunnen gaan want nu weet je dus niet mee wat ie van plan is. je kan hem dan wel via chatten/msn kennen maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je ook weet hoe dat ie zonder msn/chatten is. Hij kan mischien wel hele andere plannen hebben, Daarbij is het niet netjes dat ie gezegt heeft over 25 minuten ben ik er terwijl dat ie er dan niet is..

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 07:49

Lekker dumpen die vent! Heb je helemaal niks aan!

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:09

daar sta je dan met je goeie gedrag, ik zou ook pissig zijn, ook vreemd dat hij niet eerder meld dat zijn btg bijna op is...
ben benieuwd wat hij te zeggen heeft!

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:10

nuvel schreef:
dus ik niet terug gestuurd was al over de zeik van zo'n kl*te antwoord .

ik kei blij dus stuur hem een sms van ik ben er . we waren onder tussen wel 45minuten verder voor ik het gevonden had .
maar goed , hij stuurt terug '' ik ben er zo '' 25 minuten later was die er nog niet dus stuur weer een smsje waar die blijft .......stuurt hij zo van ''mijn beltegoed is na dit bericht op maar ben er bijna waar sta je precies ?'' ik weer terug gesmst met de juiste plek is hij gewoon niet gekomen heb nog een half uur gewacht , in totaal dus een uur .
em mu stuurt ie dus niet meer de l*l .

Tja, jij was dus zelf ook drie kwartier te laat? En smsden 'boos' niets terug toen hij jouw een sms stuurde als bevestiging van dat hij wist dat je te laat kwam? Wat had hij volgens jouw moeten terug sms'en? Een volledige route beschrijving naar de ikea? Ik vind zijn antwoord nog heel beschaafd.

Maar dat hij uit eindelijk niet meer opnam is wel een beetje vreemd.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:12

nu maar hopen dat hij geen (of juist wel?) ernstig ongeluk heeft gehad waardoor hij niet kwam...

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:30

Kaplaars schreef:
Tja, jij was dus zelf ook drie kwartier te laat? En smsden 'boos' niets terug toen hij jouw een sms stuurde als bevestiging van dat hij wist dat je te laat kwam? Wat had hij volgens jouw moeten terug sms'en? Een volledige route beschrijving naar de ikea? Ik vind zijn antwoord nog heel beschaafd.

Maar dat hij uit eindelijk niet meer opnam is wel een beetje vreemd.

Hij had toch ook kunnen smsen van "bel me even, dan leg ik je de weg uit. Kan zelf niet bellen want btg is bijna op" ?
Dat zou ik doen als iemand met mij wil afspreken en in mijn buurt de weg niet weet.
Dit is meer een antwoord van "ja en boeiend, zoek het zelf maar uit".

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:38

Misschien dat hij je wel niet durfde te bellen omdat hij ook nerveus was?

Ik denk dat jullie elkaar gewoon zijn misgelopen. Heb je van te voren goed uitgezocht waar de Ikea zat?
Spreek volgende x bij de Mac af anders..

Volgens mij bedoelt hij het niet verkeerd hoor.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:40

Ze schrijf:
Citaat:
eerst reed ik in breda zelf verkeerd stuur ik hem een smsje van ik ben bij de mac volgens mij verkeerd gereden stuurt hij terug van ''oei das minder en nu ?''

Als ik een sms krijg met:' volgens mij ben ik bij de mac verkeerd gereden."
Zou ik ook niet weten of de persoon nu de weg wel of niet kwijt is en of zij verwacht dat haar de weg uitgelegd word. Ze schreef gewoon een mededeling, geen vraag. Het is dus niet aan die jongen om dan ineens de weg te gaan vertellen.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:49

Mischien had je van tevoren even moeten kijken hoe je een beetje moest rijden? Want jij was ook drie kwatier te laat en als mijn vriend drie kwatier te laat is, omdat hij verkeerd is gereden... dan zit ik allang thuis! Alleen niet netje's dat hij dan zegt dat hij nog komt. En dat hij zijn telefoon niet opneemt... ook vreemd, of hij kon zijn telefeoon niet opnemen, dat heb ik ook weleens en dan sms ik even snel wat dingetje's. Spreek je hem nog?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:53

lastig hoor.... gewoon op de chat ff kijken of hij er is en weat hij er van zegt. mischien was hij daar al even en dacht dat jij niet kwam omdat je zo laat was.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:59

Ben benieuwd over welke leeftijd we hier spreken gezien het feit dat het over beltegoed gaat dat op is?
Kan me de reaktie van mijn vriend wel bedenken als ik zo'n smsje zou sturen: die zou bellen en zeggen 'meid blijf lekker bij de mac, ik kom daar naartoe!'

Vind deze jongen niet erg adequaat en meelevend reageren moet ik zeggen.

En ja, ik heb mijn vriend ook via internet en daarna via een ontmoeting leren kennen. Al kwam hij me gewoon ophalen op het station van Ehv, was een stuk handiger.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:11

Abeltje77 schreef:
Ben benieuwd over welke leeftijd we hier spreken gezien het feit dat het over beltegoed gaat dat op is?

Blijkbaar boven de 18 aangezien er auto's in het spel zijn... maar dat zie je er niet echt aan af zullen we maar zeggen. ;)

Wat de ideale reactie is weet ik niet... ik vind het hier gewoon van beide zijden niet erg handig gecommuniceerd... Niet reageren op een sms'je van een ander is niet handig. En 'oei das minder en nu' vind ik geen extreem banketstaaf antwoord, er zijn vast en zeker betere reacties te bedenken, maar het valt best mee. Dan niet reageren lost de boel ook niet echt op zeg maar.

Ik zou dus gewoon eerst eens een neutraal gesprek houden over wat er mis is gegaan, en een herkansing afspreken op een makkelijkere plek (station bv is wel redelijk ondubbelzinnig :) ) En niet teveel met verwijten gaan gooien, want jullie hebben het allebei niet handig aangepakt.

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:15

wat een poedersuiker ! ben ook benieuwd naar de reden ...
hij mag wel een hele goed hebben !
volgende keer als je weer met hem afspreekt zou ik dat gewoon doen bij jou ergens in breda ... als hij dan niet komt opdagen ben je in iedergeval neit ver van huis :)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:46

Misschien kon hij zo snel niet opnemen omdat hij aan het auto rijden was ?
En nee, je kunt je auto niet altijd zo snel mogelijk aan de kant zetten, lijkt me in ieder geval geen slim plan op de snelweg ;) ( ik weet natuurlijk niet of hij op de snelweg zat of wat dan ook, ik doe ook maar een gok)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:20

Ik vind smssen eigenlijk nog enger in de auto. dan moet je de hele tijd naar de telefoon blijven kijken (tenminste ikke, ik kan niet blind smssen)