Wanneer ik het er met mijn ouders over heb zeggen die dat ik niet zo moet zeuren. Maar wanneer ik dus wel een keer wat van haar pak, krijg ik wel op mn sodemieter.
Zoals vorige week was ik mijn bikini kwijt, kom ik erachter dat zij hem meegenomen heeft op vakantie. Ik ben er nu echt helemaal klaar mee. Ze vraagt nooit wat en neemt het gewoon mee. Er zitten geen consequenties aan dus ze doet het elke keer weer. Daarnaast is het zo dat ik mijn kleding zelf moet betalen en zij kleedgeld krijgt. Ik moet dus hard werken voor die kleding
.Wat moet ik nou doen? Iemand die in hetzelfde schuitje als mij zit? Tips?

. wel raar dat je ouders wel boos worden op jou als je haar spullen leent en andersom niet.. 
Dus op mijn kledingkast heb ik een tijdje zo'n alarm gezet van de wibra. Helemaal bovenaan, zodat zusje er niet aan kwam. En zich sowieso de eerste keer te pleuris schrok
En inderdaad, de dure spullen verstopt..
toen mijn zus en ik ongeveer 17 en 19 waren hadden we hier ook altijd ruzie over. Ik verstopte mijn kleding altijd, en later heb ik toch echt een slot op mijn kast laten zetten door mijn pa! Nu is ze zeker 4 maten groter als mij en past ze er toch niet meer in