Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Er zijn genoeg mensen die goed voor je paardje kunnen zorgen
Nathalie schreef:Ik zou persoonlijk voor mijn partner kiezen. Maar ligt er ook aan watvoor droom het is.
Ik weet uit ervaring dat dromen soms vies tegen kunnen vallen en dan is het toch wel erg jammer als je dan álles kwijt bent!
Mijn vriend is gewoon heel erg belangrijk voor me en ik ben nu ook vreselijk gelukkig met het leven wat we nu hebben. Dit zou ik persoonlijk niet op het spel zetten voor een droom die misschien wel heel hard tegenvalt.
Maar zoals ik al zei, ligt eraan watvoor droom het is. Als het een droom is waar je echt een realistische kijk op hebt, en waarvan je zeker weet dat het echt niet tegen kán vallen en dat het je gelukkiger maakt als dat je nu bent... Dan is het een ander verhaal denk ik.
crossmonster schreef:Afhankelijk van de intensiteit van de relatie zou ik het een maand proberen, nog niet verhuizen etc, maar eerst maar eens kijken of het echt een droombaan is
Want dat valt vaak flink tegen.
Crista schreef:Mits dit natuurlijk mogelijk is.... wat niet bij elke "droom" kan dus, als jij een baan aangeboden krijgt waar je altijd al van droom maar ze geven je niet de kans het eerst te proberen om welke rede dan ook zou jij dus denk ik afhaken?
Crista schreef:Of wanneer je geen partner hebt maar wel een paard, je paard kan niet mee.