hoe verdien jij in de vakantie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjee12

hoe verdien jij in de vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 14:19

halloooo..
ik ben benieuwd hoe jullie geld verdienen in de vakantie.?
ik heb namenlijk op een advententie gereageert om op 2 hamstertjes te passen voor 2 weken(komt omdat ik geen kersen wil plukken of wat dan ook). hoe verdien jij je geld?
als het niet goed staat of er al een centraal topic over is.. sorry dan

vuurneon

Re: hoe verdien jij in de vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:21

Door gezellig 3 week te werken in de wasserij van het bejaardentehuis :)
Geen leuk werk (heet, vies en eenzaam :P) maar verdient goed en heb leuke collega's :) (en vind het gezellig om zo af en toe uit het hok te ontsnappen om met de bewoners te babbelen :) )

horselove154

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:25

Ik help 12 dagen bij de speelpleinwerking hier in het dorp en ik breng (en haal) mijn broertje 2x in de week naar de leefgroep waar ik ook geld voor krijg...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:26

o ja, en ik ga nog 5 dagen ehbo-en op een festival :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:27

Ik ga van 3 tot 31 augustus in een bejaardentehuis werken :)) In de schoonmaak :) Niet erg leuk maar ik heb fijne tijden (halve dagen), nooit in de weekenden en het verdient goed! (bijna 5 euro netto per uur ongeveer)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:30

Ik werk +/- 5 dagen in de week van 7 uur 's ochtends tot 12 uur ('s middags) in een paprikakwekerij. Héle tijd paprika's oogsten simpel werk maar ontzettend saai en op een gegeven moment écht bloedheet gezien 't feit dat 't dus in een kas is. Daarnaast doe ik thuis nog de wasstrijken (krijg ik ook geld voor :+ ) én doe ik tevens 'hier thuis' op het land (bieten) onkruid trekken vréselijk rotwerk :+ Verder 'help' ik m'n moeder wat op school (werkt op een middelbare school). En dat is 't zo'n beetje :+

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:02

Aranel schreef:
Ik ga van 3 tot 31 augustus in een bejaardentehuis werken :)) In de schoonmaak :) Niet erg leuk maar ik heb fijne tijden (halve dagen), nooit in de weekenden en het verdient goed! (bijna 5 euro netto per uur ongeveer)

Ik ook! Maar dan van 20 juli tot 20 augustus ofzo :D. Echt heel chill werk volgens mij, geen klanten die je tevreden moet houden :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:07

Bejaarden zijn de lastigste klanten hoor! :D Je hebt er een aantal bij die er met de neus boven op zitten en álles volgen wat je doet en er altijd commentaar over hebben 'heb je wel onder het kleedje schoongemaakt'? 'die stoel heb je verplaatst!'
Gelukkig stalen zenuwen, maar er zijn wel eens vakantiewerkers weg gebleven omdat ze er gek van werden hahahaha :D
Gelukkig is het merendeel wel tevreden en makkelijk :)

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:09

Aranel schreef:

doe dit ook! en het is eigenlijk nog best leuk hoor :j verdien alleen 2 euro meer en ben ook 18..??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:11

Gewoon mijn bijbaan in de apotheek, maar nu ivm vakantie wat extra. Zit er nu net tot morgenochtend 8 uur, altijd erg makkelijk geld verdienen :P

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:12

Welshcobfan schreef:
Bejaarden zijn de lastigste klanten hoor! :D Je hebt er een aantal bij die er met de neus boven op zitten en álles volgen wat je doet en er altijd commentaar over hebben 'heb je wel onder het kleedje schoongemaakt'? 'die stoel heb je verplaatst!'
Gelukkig stalen zenuwen, maar er zijn wel eens vakantiewerkers weg gebleven omdat ze er gek van werden hahahaha :D
Gelukkig is het merendeel wel tevreden en makkelijk :)

Haha ja tuurlijk zullen die er wel tussen zitten, maar het meerendeel is idd meestal wel lief :D (ik heb meer met bejaarden dan met kinderen) Gelukkig ben ik ook heel geduldig dus dat scheelt!

nataly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:13

Bij mijn moeder op het werk in de boeken, verdient goed. 7,50 in het uur. Vrij lange dagen van 9 tot 4, dus dan maak je nogal wat uren.
Verder kassiere bij de super de boer.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:13

Relaxed schreef:
Gewoon mijn bijbaan in de apotheek, maar nu ivm vakantie wat extra. Zit er nu net tot morgenochtend 8 uur, altijd erg makkelijk geld verdienen :P

hahaha daarom ga ik ehbo-en. Verdient maar 5 euro per uur, maar ach: ik verdien lui mijn geld: een keer een pleistertje plakken en voor de rest genieten van het festivalsfeertje hahahahahahaha :D

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:14

Ik werk normaal in het weekend al in een bejaardentehuis in de afwas.
Nu werk ik wat meer & werk ik daar ook in de huishouding.
Betaalt goed & is best leuk, lekker babbelen of een blokje om op zn tijd met die mensen

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:15

Heerlijk werken op een kwekerij (wat goed betaald moet ik zeggen en ik zelf mag weten wanneer ik kom, eerst wel even bellen natuurlijk), ik geef les aan 3 á 4 ruitertjes en ik pas geregeld op.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:34

Door te werken bij mijn huidige bijbaantje.
Draai alleen wel (soms drie-)dubbele uren.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:35

Ik werk 2 maanden op IJsland op een boerderij.

neinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:46

Ik werk 1 maand fulltime in de keuken van een verpleegtehuis voor dementerenden. Vooral afwassen, bijvullen, bestellingen opnemen, serveren, kassa- en vakkenvul werk. (ze hebben een klein supermarktje) Het verdient redelijk goed en het is lekker afwisselend. Gezellige mensen, veel pauze en gratis, luxe lunch :)
Heb nu al zin om straks het bedrag te zien dat op m'n rekening wordt bijgeschreven :$ :D

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:49

Ik werk gewoon bij hetzelfde bedrijf als waar ik buiten vakanties werk. Ik heb het idee dat je het over de bijbaantjes hebt. Ik hoop dat je wat hamsters kunt vinden, en dat je ouders het ermee eens zijn haha.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:51

door gewoon thuis te zitten/op vakantie te gaan. Heb een fulltime baan, en word dus gewoon doorbetaald.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:51

Ik werk nu extra bij m'n bijbaantje, huishouding in een bejaardentehuis. Het schoonmaken is vervelend, maar de praatjes eromheen vind ik wel geweldig. Ik verdien ook lekker, iets meer dan 5 euro netto.

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:52

Ik ben sinds 3/4 jaar hondenoppas. Heb erg veel honden hier lopen, verdien leuk zakcentje+fooi terwijl ik ook gewoon nog lekker thuis bent. Enige nadeel is dat het wel erg stil is na de zomervakantie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:52

ik werk op het moment 50 uur in de week
40 uur in de week extra vakantie werk
dan me vaste werk in het weekend: op een stal werken
en waarschijnlijk komt er ook nog wat extras op de stal bij

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:53

ik helaas niet zoveel..
heb me eigen werk maar daar hebben ze me minder nodig dan eerst..
dus vrywel hetzelfde als normaal..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:59

ook ik werk in een 'bejaardentehuis' .. alleen is dit dan een verzorgingstehuis voor psychogeriatrische patienten (met os dementie, alzheimer, parkinson enz). hier werk ik normaal gesproken altijd in t weekend, en nu ook extra door de weeks..
verdiend redelijk goed.. ( door de weeks 9 euro per uur, in t weekend komt er nog een toeslag bij)
voor mij alleen nog morgen en overmorgen werken.. en dan ga ik op vakantie :)