Ik werk in een Restaurant, wij zijn een kind vriendelijk restaurant. Maar pas geleden toch echt een gezinnetje vriendelijk verzocht te vertrekken. De reden daar van is, de oudste dochter (jaar of 12) was ziek! en zat te kotsen in een zak in een vol restaurant. De ouders gaven er niks om en waren vrolijk voorgerecht aan het eten. Onder tussen rook de hele bovenverdieping waar zo'n 30 man zaten naar kots, er is toen vriendelijk verzocht of ze wilde vertrekken. De ouders werden dus ontzettend boos en begonnen te schreeuwen dat het niet normaal was dat we verzochten of ze wilde vertrekken
.Ik snap dat dus niet... je kind is ziek loopt te kotsen in nota bene een vol restaurant. En dan heb nog het lef om te schreeuwen dat wij niet klant vriendelijk zijn etc

ouders wat vinden jullie?
Ik kan heel goed begrijpen dat jullie ze hebben verzocht te vertrekken. Lijkt me nou niet echt lekker om in een restaurant te eten waar iemand bij het tafeltje naast je alles uit staat te kotsen

. Altijd als ik maar denk dat er iemand moet overgeven ben ik vertrokken, kan er echt niet tegen en ga er net zo hard achteraan.

wat ranzig zeg... lekker ff eten als een kind zit te kosten. Ik wordt al misselijk als ik zo'n geluid hoor