), en liep langs de "sieradenafdeling". Daar zag ik een armband in de schappen liggen. Ik pakte de verpakking en zag dat het een edelstenen arband was aan een blaadje vastgemaakt. Op het blaadje stond een horoscoop met de betekenis van de horoscoop en de werking van de armband. Ik zo bijgelovig als maar kan, ging op zoek naar dat van de Leeuw
Uiteindelijk gevonden. Ik zal even hierneer zetten wat er op de beschrijving stond:Leeuw 23 juli tot en met 23 augustus
Geluksgetal: 1 en 4
Favorieten: Ram en Steenbok
Elementen: Vuur
Planeet: Zon
Leeuw-vrouwen flirten graag. De mannen moeten altijd het nodige respect voor haar hebben. Ze houd van gevatheid in vurige debatten waarbij zij de toon kan aangeven. Ze kan geen kritiek verdragen op wat ze zegt. Iedere Leeuwin reageert op terderheid.
Leeuw-mannen beschrijf ik even niet. N.v.t.
Ik schrok hiervan. Ik gebruik altijd als ik een getal op moet noemen nummer 4, (een paard heeft 4 benen en is mijn "lievelingsdier"). Als ik niet uit nummer vier kan kiezen, kies ik 1 want dat is de gemakkelijkste en die ligt voor de hand. Mijn vriend is een Steenbok, en heb het nog nooit zo fijn met iemand gehad. Wel hebben wij vaak meningsverschillen omdat hij altijd het laatste woord wil hebben en ik vind het erg vervelend. Daarnaast heeft hij ALTIJD commentaar op iets wat ik heb gezegd. (Ik kan soms heel moeilijk uit mijn woorden komen, maar dan weet ik gewoon dat ik gelijk hebt, maar dan gaat hij er altijd op in en wordt ik gek). Ik kan heel goed met het andere geslacht opschieten. Met stappen kan ik ver gaan, maar ga nooit te ver. Ik sta graag boven mannen. Vind het heerlijk om vertroetelt te worden. Mijn moeder noemt me altijd een vurige. (Rode haren en een sterke mening/uitdrukking).
De armband is een Amazoniet steen en is de Steen der Nieuwschierigheid.
Ben ik nou gek? Ik bedoel, alles wat op het kaartje stond komt overeen met mijn eigenschappen en opvattingen.
Ik heb de armband nu om, maar het kriebelt een beetje bij mij, en weet niet wat ik er van moet denken.

Ik denk idd dat het eerder een allergische reactie is.
Sterrenbeelden wel.