Horoscopen. Help!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Horoscopen. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 10:44

Gister was ik bij de Action om een panty te halen (Waarom veel geld uitgeven als ik een panty gemiddeld maar 2 keer kan dragen :o ), en liep langs de "sieradenafdeling". Daar zag ik een armband in de schappen liggen. Ik pakte de verpakking en zag dat het een edelstenen arband was aan een blaadje vastgemaakt. Op het blaadje stond een horoscoop met de betekenis van de horoscoop en de werking van de armband.

Ik zo bijgelovig als maar kan, ging op zoek naar dat van de Leeuw :Y) Uiteindelijk gevonden. Ik zal even hierneer zetten wat er op de beschrijving stond:

Leeuw 23 juli tot en met 23 augustus
Geluksgetal: 1 en 4
Favorieten: Ram en Steenbok
Elementen: Vuur
Planeet: Zon
Leeuw-vrouwen flirten graag. De mannen moeten altijd het nodige respect voor haar hebben. Ze houd van gevatheid in vurige debatten waarbij zij de toon kan aangeven. Ze kan geen kritiek verdragen op wat ze zegt. Iedere Leeuwin reageert op terderheid.
Leeuw-mannen beschrijf ik even niet. N.v.t.

Ik schrok hiervan. Ik gebruik altijd als ik een getal op moet noemen nummer 4, (een paard heeft 4 benen en is mijn "lievelingsdier"). Als ik niet uit nummer vier kan kiezen, kies ik 1 want dat is de gemakkelijkste en die ligt voor de hand. Mijn vriend is een Steenbok, en heb het nog nooit zo fijn met iemand gehad. Wel hebben wij vaak meningsverschillen omdat hij altijd het laatste woord wil hebben en ik vind het erg vervelend. Daarnaast heeft hij ALTIJD commentaar op iets wat ik heb gezegd. (Ik kan soms heel moeilijk uit mijn woorden komen, maar dan weet ik gewoon dat ik gelijk hebt, maar dan gaat hij er altijd op in en wordt ik gek). Ik kan heel goed met het andere geslacht opschieten. Met stappen kan ik ver gaan, maar ga nooit te ver. Ik sta graag boven mannen. Vind het heerlijk om vertroetelt te worden. Mijn moeder noemt me altijd een vurige. (Rode haren en een sterke mening/uitdrukking).

De armband is een Amazoniet steen en is de Steen der Nieuwschierigheid.

Ben ik nou gek? Ik bedoel, alles wat op het kaartje stond komt overeen met mijn eigenschappen en opvattingen.

Ik heb de armband nu om, maar het kriebelt een beetje bij mij, en weet niet wat ik er van moet denken.

meeikk

Re: Horoscopen. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:46

toevallig :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:46

Ik geloof er niet zo in sorry. Er worden altijd wel dingen genoemd die betrekking hebben tot jouw persoonlijkheid...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 10:49

Joolien schreef:
Ik geloof er niet zo in sorry. Er worden altijd wel dingen genoemd die betrekking hebben tot jouw persoonlijkheid...

Dat vraag ik me toch echt wel af. Alles komt overeen! Echt alles. Alleen de planeet Zon kan ik nog geen plaats geven.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:50

Dat is inderdaad heel grappig om te zien :)
Maar meestal schrijven ze die dingen ook zo dat je je er in meer of mindere mate in herkent,
bij jou meer dus :=

Ik denk meer dat het echt toeval is dat dit voor jou zou klopt,
want ik ken ook iemand die een leeuw is en het verhaaltje klopt bij haar dan weer helemaal niet :)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:53

Misschien omdat de zon een ster is en geen planeet ;)

Tja, ik kan mij ook vinden in die omschrijving maar ik ben toch echt wel Stier... Het is toevallig maar reken er niet te veel op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:54

Mwah, ik ben Schorpioen en het verhaaltje is op mij ook van toepassing :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:56

Dit kan niet anders, dit is voorbestemd en een teken voor de toekomst!

Of gewoon toevallig :D

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:23

MW --> LZP

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:26

Ik lees ook altijd me horoscoop, echt onzin is het meestal maar sommige dingen zijn zó toevallig :P
Ik ben ook een leeuw en in de fancy (tijdschrift) stond inderdaad dat 1 het geluksgetal is. En een paar maanden terug toen ging ik op stedenreis naar Barcelona en ik had veel gespaard maar ik had het toch ergens anders aan uitgegeven. En toen stond in me horoscoop: Je gaat binnenkort een reisje maken maar met je portomonnee staat het niet zo goed :wow:

Puur toeval meestal, maar ik lees het altijd toch weer :))

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:29

Ik lees het nooit, geloof er niks van.

Denk je nou werkelijk dat iemand die dat schrijft dat duizenden mensen dat ook zo hebben?

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:19

het is pure onzin maar het klopt wel 9 van de 10x bij mij. Daarom vind ik het ook best raar

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:23

bij mij kloppen horoscopen ook best vaak. echt wazig :P

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:24

Ik ben ook een Leeuw en mijn vriend is een Steenbok, dat klopt dus. :)
Hmm, soms kan ik inderdaad niet zo goed kritiek verdragen :=
Maar flirten, nee dat doe ik nooit, dus dat klopt dan weer niet. :=
Getallen die ik het eerst op noem zijn 7 of 4 :j

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:24

Ik ben ook leeuw.
Van vriendjes enz. weet ik niet xD
Maar dat leiding in discussies enz. herken ik mezelf wel en beetje in..

kritiek kan ik trouwens ook niet verdragen.

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:25

Mijn horoscoop klopt eigenlijk ook altijd. Ik lees ze dan ook elke dag en vind het enorm interessant.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:27

Ach ik herken er ook veel dingen in. ;) Overigens klopt het vaak wel hoor, toeval is het dus niet, daarvoor is het toch ook je sterrenbeeld?

Als ik een beschrijving lees van mijn eigen sterrenbeeld dan klopt ook bijna alles (op een paar dingen na) maar mijn ascendant is hetzelfde als mijn sterrenbeeld (Stier) waardoor ik 'n behoorlijk "sterke" Stier ben om het zo te zeggen. :D

Edit: in die steen/getallen etc. dingen geloof ik trouwens niet, dat klopt bij mij nooit. Maar in de karakterbeschrijving van de sterrenbeelden zie ik wel veel terug. :)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:30

Hmm, ik sla de horoscopen ook praktisch nooit over, toch altijd best wel interessant. :j

Maar vaak zijn de beschrijvingen zo algemeen, dat ze praktisch bij iedereen wel van toepassing zouden kunnen zijn. :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:32

@ Ragnaaa: als je echt een goeie beschrijving hebt per sterrenbeeld (en dan heb ik het niet over een paar zinnetjes maar over hele lappen tekst) dan zijn er toch heel veel mensen die je kan "indelen" naar hun sterrenbeeld. Net als flegmatische/cholerische/sanguinische en melancholische mensen. :)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:40

eenitraM schreef:
Ik heb de armband nu om, maar het kriebelt een beetje bij mij, en weet niet wat ik er van moet denken.

Euhm, dat klinkt meer alsof je allergisch bent voor het materiaal waar het armbandje van is gemaakt :o .

Ik geloof trouwens echt niet in die horoscoop onzin :D .

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:42

Haha Rinske. :') Ik denk idd dat het eerder een allergische reactie is. ;)

Net wat horoscopen op internet gelezen, lag plat. :D Dat soort dingen geloof ik ook niet... :n Sterrenbeelden wel.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:13

Het is meestal onzin, maar soms klopt het toevallig ineens.
En dat maakt het zo leuk :D :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:26

Het is laatst op de duitse tv geweest. 10 mensen kregen een zeer uitgebreide horoscoop die speciaal voor hun was geschreven. Iedereen herkende alles exact als zijnde hun karatertrekken, wat bleek ze hebben allemaal dezelfde horoscoop gelezen en deze bleek op de geboorte datum van marc dutroux te zijn getrokken. Ook bleek uit hetzelfde programma dat de sterrenkaarten waar de horoscopen op gebaseerd zijn meer dan 2000! jaar oud zijn en dat de sterren al lang verschoven zijn. Het is dus oprechte bullsh#t

EDIT Het programma heet galileo mysterie (ofzoiets) voor de geintreseerde is echter wel in het duits maar onzettend boeiend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:04

Deze is ook een aanrader, zelfde strekking als chocobroodje's tip.

Echt, sommige gezichten... priceless :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:55

Joolien schreef:

zelfde mening hier..
ik kan me altijd in meerdere sterrenbeelden goed vinden...