Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vertrouw jeje partner voor 100%

Poll eindigt op

Ja onze relatie is echt waterdicht!
184 (72%)
Weet niet aan de ene kant wel aan de andere kant niet
60 (23%)
Nee hij is al is eerder vreemd gegaan!
10 (3%)

Totaal aantal stemmen: 254

shilady

Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 23:11

Ik merk toch wel in het dagelijks leven dat er veel jaloezie en onzekerheid heerst tussen stelletjes..
Mijn vriend is nu voor 5 weken op vakantie zonder mij en moet toch eerlijk zeggen dat ik wel benieuwt ben wat hij nou uit spookt allemaal :P Het is niet zo dat ik hier met grote angst zit en het echt voor geen cent vertrouw .. Maar 5 weken is toch pittig voor een man zonder wat gefiets := om het maar even zo te formuleren... Meschien maak ik me niet zo heel erge zorgen omdat het eigelijk nog best pril is ons partnerschap. Ik denk wel dat hij het vol houd van wat ik van hem heb gezien en gehoort is het zeker geen rokkenjager maar je weet het niet als je er niet bij ben of het niet hoort..

Beantwoord even de vragen hieronder en probeer deze ook te onderbouwen
1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan?
3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?

Prrrr

Re: Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:12

NM -> LZP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:13

Ik ben daar eerlijk gezegd totaal niet mee bezig :?

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:14

1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?

Helemaal hij is zo gek op mij dat hij geen ander ziet staan. Hij word vaak versierd maar reageert er altijd bot op :p

nee

3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog
een kans geven of eruit schoppen?
eruit. Je krijgt 1 kans thats it. Als hij vreemd is gegaan zou ik me daar elke dag druk over maken en dat is het niet waard.

nieuwsgierigheid wat hij doet als ik er niet ben is wel aanwezig maar niet in de vorm van jaloezie ofzo

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:16

In het begin van mn relatie had ik dit wel, maarja je kent elkaar net. Maar nu na ruim 4 jaar niet meer hoor...
Ik maak me meer zorgen dat ik dan weken alleen in bed lig ;)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:20

Het zou mij niets interesseren wat hij uit vreet als hij van mij houd dan is hij trouw en ander doet hij zijn best maar, maar goed ik ben absoluut niet jarloers als hij beter kan krijgen moet hij het vooral niet laten.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:21

Ik maak me geen zorgen, mijn vriend is echt 100% betrouwbaar dat is inmiddels wel gebleken.
Maar na bijna 7 jaar groeit het vertrouwen wel.
Hij zou nooit alleen op vakantie gaan maar als hij dat zou willen zou ik daar geen problemen mee hebben.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:21

Even de voor informatie :D

3,5 jaar samen waarvan nu bijna 8 weken getrouwd

Ik vertrouw mijn man voor 300% Hij zal nooit vreemdgaan, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Hij is veel te gek op mij en ziet echt geen andere vrouwen staan.

Nee

3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Vreemdgaan is einde relatie. Dan is het vertrouwen weg en dat kan bij mij niet meer opgebouwd worden.

Hij mag van mij zo een weekendje weg met vrienden hoor, net zoals ik dat 'mag' met vriendinnen. Vertrouwen elkaar echt door en door :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:23

Ja ik vertrouw hem wel. Ergens knaagt het wel aan me, omdat sommige ladies er alles aan doen om diegene dan toch te scoren (vertrouw die dames dus niet!).

Hij is nog nooit vreemd gegaan en iets in me zegt me dat ie dat ook NOOIT zal doen. Meneer is namelijk behoorlijk kieskeurig EN is ontzettend verlegen. Een eerste stap zetten doet hij niet. En hij weet wat ie heeft en heeel snel kan verliezen :o }>

Eruit schoppen. We hebben het hier grondig over gehad. Niet zozeer omdat we elkaar niet vertrouwen, meer zoals dit, weten wat de ander ervan denkt. Bij ons valt eigenlijk alles onder vreemdgaan. Zoenen mag ook niet. Dan is het gewoon direct over en klaar.

Best makkelijk haha. Maar ik heb ook weinig te klagen bij hem. Rond hem is wat anders (familie)..

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:24

ik vertrouw mij vriendin goed
voor zover ik weet nog nooit vreemd gegaan
ik zou dan geen kans meer geven, doe wat je niet laten kunt :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:24

ik heb gekozen voor de eerste optie..
of onze relatie 100% waterdicht is kan ik natuurlijk nooit zeggen, ik kan alleen zeggen dat ik mijn vriend voor 100% vertrouw..

mijn vriend is nu ook voor 2 weken met vrienden weg.. lekker toeren door europa..zo eens in de paar dagen hebben we even via sms contact maar verder niet zoveel..
ik ga zondag ook lekker op vakantie voor 12 dagen, en daarna gaan mn vriend en ik samen lekker even weg.. dus nu overleven we t ook wel even zonder elkaar:)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:25

Ja, ik vertrouw hem volledig.
Nee, nog nooit.
Hij zal wel een heééééeéele goede reden, heel erg dronken, en heel veel spijt moeten hebben.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:29

Nee, Ben gewoon jaloers, en al zo vaak bedrogen en besodemietert door mannen.
Ja.. Mn Vriend( Sinds gister ex) ging niet echt vreemd maar wel rare smsjes enzo naar vrouwen en dat vat ik ook onder vreemdgaan..
K heb hem heeel veel kansen gegeven, Maar t gelieg kon ik nu echt niet meer, En daarom is het sinds gister over en uit... Helaas..

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:30

Ga voor de grap eens op de wallen kijken. Daar zie je heel veel getrouwde mannen waarvan de vrouwen zeggen dat ze nooit vreemd zullen gaan.
Een man blijft een man en als hij zijn pik achterna kan lopen doet hij dat.

Ik vertrouw mijn vriend maar houdt hem wel goed in de gaten.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:30

Sonja schreef:
Ik ben daar eerlijk gezegd totaal niet mee bezig :?

indien mensen daar wel bezig mee zijn zit er iets niet goed, vertrouwen is de basis, is die er niet, dan heb je eigenlijk niets..

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:32

Of je bent gewoon realistisch...

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:35

1.Ik durf zeker voor 100% te zeggen dat mijn vriend niet vreemdgaat. Is hij simpelweg het type niet voor. We gaan bijna altijd gescheiden uit, en er heeft zelfs een x een meisje in alleen ondergoed voor hem gestaan. Het doet hem echt helemaal niks. Een vriend van hem zei zelfs: Ik had écht wel wat gedaan en die heeft momenteel al bijna 3jaar een relatie.
2. Mijn vriend is nog nooit vreemdgegaan, ook bij zijn exen niet.
3. Als het alleen kussen is kan ik het misschien ergens nog wel vergeven, maar sex is gelijk eruit.
Waarom ik dat zou kunnen vergeven?: Ik ben gewoon stapgek op hem, en wil hem niet zomaar kwijtraken. Al weet ik toch wel zeker dat hij dit niet zou doen, kan hij niet over zijn hart verkrijgen om mij te bedonderen. Ben lief voor hem en laat hem vrij in zijn doen en laten. En dat wilt hij dus absoluut niet kwijt haha

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:42

Vudress schreef:
Of je bent gewoon realistisch...

In mijn ogen obsessed, in een relatie heb je vrijheid nodig, wanneer je iemand niet vertrouwt gaan mensen elkaar verstikken, en dit eindigt zelden goed. ik zelf heb zo iets van als ik je niet vertrouw ga ik niet iets beginnen met iemand, vertrouw ik hem wel en gaat hij vreemd? prima, daar is de deur. er zijn wel degelijk goede mannen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 01:18

Ik vertrouw mijn vriend. Mijn gevoel zegt mij dat hij mijn vertrouwen waard is.
Ik weet ook hoe het voelt als een man je vertrouwen niet waard is, dat heb ik meegemaakt met mijn ex.

Als hij in zijn eentje of met vrienden op vakantie wil mag hij dat van mij doen. Maar hij gaat liever met mij weg.... :D

Loveforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 02:58

In het begin niet, maar nu weet ik wel dat ik hem kan vertrouwen
Ja, en voor hem een grote vergissing, maar ik ben ook vreemd gegaan
3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen? ja, heb heb nog een kans gegeven, en weet ook zeker dat hij het niet meer gaat doen, hij gaat echt voor de volle 100% voor me, en ik ook voor hem, maar mocht 1 van ons beide de mis is gaat is het dan ook wel echt over en uit

als je mekaar niet kan vertrouwen moet je er ook niet aan beginnen, weet je dat het toch goed zit, en er aan werkt met zen tweeen, gewoon voor gaan :P

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 06:37

1: Zoals mijn vriend altijd zegt : als je vrijgezel bent zie je geen vrouw, zodra je een relatie hebt zwermen ze om je heen ...
Ik voel me niet lekker als hij voor een paar weken op vakantie zou gaan, maar hij zou nooit vreemd gaan. Daar is hijzelf teveel voor gekwetst .
2 Nee hij is nog nooit vreemd gegaan.
3 Ik pak mijn spullen en ben weg ... vreemdgaan is notdone.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 07:21

Opmerkelijk is het dat bijna iedereen elkaar voor 100 procent vertrouwd, en zegt dat zijn of haar partner nooit vreemd zou gaan omdat hij/zij zo gek op haar/hem is....
Natuurlijk gaat bijna niemand een relatie aan met de gedachte belazerd te worden, of een vermoeden daarvan te hebben, maar als je de statistieken moet geloven, worden er meer mensen belazerd dan er word gedacht..

Een typisch gevalletje van "dat overkomt mij niet?" of struisvogelpolitiek?
Je kunt er niet vanuit gaan dat je belazerd word door je partner, maar het blijft een feit dat vreemdgaan aan de dagelijkse orde is.
Dus wishfull thinking dat jij het niet bent of gewoon zeker van je zaak?

Voor mij is het in elk geval een feit dat een vrouw wel degelijk in staat is een man te verleiden tot overspel, misschien niet direct maar als ze er werk van maakt, gaan er veel mannen voor gaas...
Het is dus niet alleen het vertrouwen van je partner, maar ook het wantrouwen van de verleidingen om je partner heen...

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 07:30

Elke man, elke vrouw kan vreemd gaan. Hoe goed je relatie ook is en hoe mooi je ook bent.
Ik durf het voor 99% te garanderen. Alleen als Angelina Jolie (geen idee hoe je het schrijft) voor zijn neus staat zegt hij er op z'n minst over na te denken :P
Ik ben wel eens de 'fout' in gegaan (dronken en dan iemand zoenen, slecht excuus), maar durf het op dit moment ook 99% te garanderen.
Ik wil gewoon geen ander :D :D :D :D
Maar wie weet denk ik er over 4 jaar anders over........you never know for sure!
Ik denk wel dat iemand me eerst echt moet verleiden, nou ja, dat is nog nooit gebeurd want zo'n schoonheid ben ik niet. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:13

Beantwoord even de vragen hieronder en probeer deze ook te onderbouwen

Ja, hij is al eerder eens een week in Polen geweest voor zijn werk en afgelopen januari is hij zelfs vier weken daar geweest. Steeds op dezelfde plek met dezelfde mensen en ook behoorlijk wat vrouwen. Ze zijn daar ook in het weekend met z'n allen uit geweest. Op zich dus mogelijkheden genoeg voor hem om wat te doen, ik zou er van mijn leven niet achter komen. Maar ik geloof hem als hij zegt dat er niets is gebeurd.

Voor zover ik weet niet. Heb ook nooit specifieke aanleiding gehad om hem daarvan te verdenken.

Zoals ik het nu zie zou ik hem absoluut nog een kans geven, maar het ligt ook een beetje aan de situatie. Met wie gaat hij vreemd, waarom gaat hij vreemd, hoe lang gaat hij vreemd, wat doet hij met haar, etc. Als hij er een complete andere relatie op nahoudt zou ik daar veel meer moeite mee hebben dan dat hij een keertje toegeeft aan verleidingen. Zelf denk ik wel dat als je een echt goede relatie hebt er niet gauw een aanleiding zal zijn om vreemd te gaan. Als hij vreemd gaat is dat natuurlijk uiteindelijk HIJ die de fout begaat, maar ik zou ook zeker kijken naar mijn eigen aandeel erin.

Als het goed is zijn wij 14 augustus alweer zeven jaar samen zonder dat een van ons ooit vreemd is gegaan. Ik ben zelf eigenlijk vrij makkelijk. Als hij eens iets met een ander wil proberen dan is dat bespreekbaar. Achter m'n rug om vind ik het veel moeilijker.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:38

Ik wil niet zeggen dat mijn vriendje voor 100% te vertrouwen is, dat is niemand.

Maar als ik voortdurend met twijfel rond zou lopen of hij mij wel trouw is zou mijn relatie er niet leuker op worden.

Hij is gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En pas als het gebeurt ga ik me der druk overmaken. ZIjn al genoeg dingen waar je je druk over moet maken. En ik steek mijn tijd liever in dingen waarvan ik kan genieten.