Heb net gehoord dat mn bestelde bikini niet optijd binnen is, en ik kan nergens anders een leuke vinden, dus ben bikini-loos. Het jurkje dat ik besteld had viel tegen, en is nu op de weg terug, maar heeft wel een vervanger nodig. Extra ondergoed zou ook wel handig zijn.
Een broek tot mn knieeën is nergens te vinden, en hetzelfde is dat met een kort wit of zwart broekje. Over korte broekjes gesproken, ik had er één besteld omdat die er niet meer was in mijn maat in de winkel, maar die zijn ze vergeten op te sturen, dus hebben ze dat vandaag gedaan, dus is het ook maar de vraag of die er optijd is.. Waterproof mascara is ook wel handig als je geen zwarte wangen wilt, en wat te lezen op het strand is daarbij ook wel leuk. Cadeautje voor de ouders van mn vriend (waar ik de eerste twee weken mee mee ga) zou ook wel sociaal zijn..
En daarbij wil ik óók nog de hele dag met mn paard knuffelen, en s middags en s avonds voeren, uitmesten en rijden. En nog een aantal mensen doei zeggen, een kaart sturen naar een vriendin die geopereerd gaat worden, en een kaart maken voor mn moeder die zaterdag jarig is, en moet is 's ochtends op mijn broertje passen..
Herkenbaar?
Wat heeft mopperen dan voor zin? 
(evt tijdschema erbij en je er ook aan houden
). 

Wij zijn ook een aantal keer met de auto naar Italïe geweest, was altijd superleuk!
Omdat ik altijd zoveel zin in mijn vakantie heb, staat mijn koffer meestal een paar dagen van te voren al half ingepakt klaar en check ik de dag vooraf nog een keer alles voor de zekerheid.