Hoe zou jij het vinden als blijkt dat je zus/broer lesbi/hom

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Hoe zou jij het vinden als blijkt dat je zus/broer lesbi/hom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 15:41

Hoe zou jij het vinden als blijkt dat je zus/broer lesbi/homo zou zijn? Niet dat dat het geval is, maar zat er eens over na te denken. Ik zou er iig geen moeite mee hebben. En jij?

Tallie1979

Re: Hoe zou jij het vinden als blijkt dat je zus/broer lesbi/hom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:42

Ik zou het geen probleem vinden.. Mijn zusje is mijn zusje, welke keuzes of sexuele geaardheid ze ook heeft!! :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:42

geen problemen mee hoor

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:43

Waarschijnlijk krijg ik half bokt over mij heen, maar ik zou toch even met open mond zitten.
Zeker als ik ze hoor :o.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:43

Dat zou me echt een worst wezen ;). Hij/zij blijft toch dezelfde persoon.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:44

Ik zou alleen maar erg verbaasd zijn aangezien ze nu allebei een vriendin hebben (2 broers :P )

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:45

Tegenwoordig is de maatschappij zo "ingesteld" dat het normaal gevonden wordt. Ik beoordeel mensen niet op hun geaardheid, wel op karakter. Ik kijk er niet van op.

Toch zou ik slikken als mijn zusje ineens met een meisje thuis zou komen. Waarom weet ik niet, want ik heb het van de samenleving wel geaccepteerd.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 15:45

Ja gek hej eigenlijk dat je daar overnadenkt want als iemand hetero is... daar denk je niet over na.

Had het er met mijn vriend over en hij zei... nou als je broertje homo is... zou ik wel gek vinden. Ik zo 'sjesus, waarom dat nou weer'?! Hij 'ja gewoon'...

Ja zo gewoon is het dus niet voor veel mensen....

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:45

Zou me helemaal niks uitmaken :)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 15:45

MoonChloe schreef:
Ik zou alleen maar erg verbaasd zijn aangezien ze nu allebei een vriendin hebben (2 broers :P )

Dat zegt tegenwoordig niets hoor :P

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:46

Ik ga maar vanuit dat ze geen verborgen gevoelens hebben o.i.d :D

_Tamara

Zou mij ook niet uitmaken. :) Maar ik zou wel schrikken denk ik.

Calanddra

Mijn broer is toevallig net een paar weken terug ´uit de kast gekomen´. We hadden het allemaal al verwacht, aangezien hij geen interesse in meiden toonde, maar echt wel genoeg aandacht kreeg.

Hebben er allemaal totaal geen problemen mee. Hij is niet ineens iemand anders :)

Ben blij dat hij er eindelijk voor uit durfde komen :) Hij is eindelijk weer zichzelf en is een stuk losser en ontspannender geworden.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:47

Als één van mijn broers nu 'uit de kast' zou komen, zou ik daar eerlijk gezegd wel moeite mee hebben. Of nouja moeite, ik denk dat het voor mij toch een beetje een schok zou zijn. Uiteindelijk zal ik zijn 'keuze' wel kunnen respecteren en niet anders tegen hem aankijken, maar ik weet dat ik er in het begin moeite mee zal hebben.

Hier in de buurt is het homo zijn trouwens over het algemeen niet geaccepteerd.

Stybba

Ik zal het wel even vreemd vinden, vooral omdat mijn zusje nu al ruim 3 jaar gelukkig is met haar vriend, maar het zal wennen. Ieder zijn eigen keuze toch? Het blijft dezelfde persoon...
Laatst bijgewerkt door Stybba op 15-07-09 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirsa_

Ik zou er geen problemen mee hebben.

sans6

moet ie lekker zelf weten :j
Of ie nu een vriend of vriendin meeneemt, als hij/zij maar lief voor m is :j

zorro

Mijn beide zussen zijn aan de man, maar stel dat dit niet zo zou zijn, en zou blijken dat ze op vrouwen vallen.. Ik zal er best even van schrikken, en ook wel even tijd nodig hebben om aan dat idee te wennen en ze weer als mijn zusjes zoals ik ze ken te zien. Ik sta overal voor open, maar als dit het geval zou zijn, ja ik zou er echt wel even flink aan wennen moeten.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 15:48

Paula schreef:
Als één van mijn broers nu 'uit de kast' zou komen, zou ik daar eerlijk gezegd wel moeite mee hebben. Of nouja moeite, ik denk dat het voor mij toch een beetje een schok zou zijn. Uiteindelijk zal ik zijn 'keuze' wel kunnen respecteren en niet anders tegen hem aankijken, maar ik weet dat ik er in het begin moeite mee zal hebben.

Hier in de buurt is het homo zijn trouwens over het algemeen niet geaccepteerd.

Waar woon je dan?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:48

Mijn zus is bi en ik heb er totaal geen problemen mee. Eerlijk gezegd hou ik zelf niet zo van bekrompen mensen, dus...... :+

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 15:49

Calanddra schreef:
Mijn broer is toevallig net een paar weken terug ´uit de kast gekomen´. We hadden het allemaal al verwacht, aangezien hij geen interesse in meiden toonde, maar echt wel genoeg aandacht kreeg.

Hebben er allemaal totaal geen problemen mee. Hij is niet ineens iemand anders :)

Ben blij dat hij er eindelijk voor uit durfde komen :) Hij is eindelijk weer zichzelf en is een stuk losser en ontspannender geworden.

Knap van hem. Zo blijkt maar eens hoe arelaxt het kan zijn als iemand niet 100% zichzelf kan zijn :(

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:49

Ik moet zeggen dat ik bij mijn zus toch af en toe mijn twijfels heb ondanks dat ze toch enkele vriendjes heeft gehad. Zo trekt ze opeens veel op met een 'vriendin' van het werk, had het er nog met mijn vriend over dat ik er niet raar van zou opkijken :) . Maar vind het helemaal niet erg, keur het echt niet af, zou het alleen raar vinden aangezien ik nog nooit echt 2 vrouwen heb zien zoenen ofzo.... maar zou het toch wel leuk vinden een schoonzusje :P

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:50

Geen probleem mee ;) Mijn broer is homo en ik vind het wel gezellig :D Spijtig genoeg geen vrouwelijke homo, dat had ik schitterend gevonden :D

Ik besefte al rond mijn 12 dat m'n broer 'anders' was, dus het was de normaalste zaak van de wereld. Hij heeft zich nooit geout, we wisten het gewoon allemaal al :D Mijn ouders schrokken wat harder. Het is de enige zoon dus bij mijn papa stopt onze familienaam, ze zal nooit worden verdergezet en dat heeft hen wel geraakt.

Mijn schoonmoeder blijkt na x aantal jaar getrouwd te zijn geweest, lesbisch te zijn. Dat kan ik nog steeds maar moeilijk accepteren... Om de 1 of andere reden heb ik het meer voor homo's dan voor lesbiennes...

*ik probeer al 5 maal reactie toe te voegen maar krijg geen speld tussen de reacties :')

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:51

Ik snap heel eerlijk gezegd ook niet waarom je er moeite mee zou hebben, waarom mensen (in dit geval familie) dan anders naar je zouden kijken. De persoon blijft hetzelfde, daarbij, je wilt toch dat hij/zij gelukkig is? :)

Wij thuis vinden het helemaal leuk als mn broer een vriendje hier heeft :)) vind het zo heerlijk voor m dat hij eindelijk zichzelf kan zijn en het niet hoeft te verbergen :)

Lijkt me vreselijk om als je uit de kast komt je familie je anders aan gaat kijken :/

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 15:52

chipieke schreef:
Geen probleem mee ;) Mijn broer is homo en ik vind het wel gezellig :D Spijtig genoeg geen vrouwelijke homo, dat had ik schitterend gevonden :D

Ik besefte al rond mijn 12 dat m'n broer 'anders' was, dus het was de normaalste zaak van de wereld. Hij heeft zich nooit geout, we wisten het gewoon allemaal al :D Mijn ouders schrokken wat harder. Het is de enige zoon dus bij mijn papa stopt onze familienaam, ze zal nooit worden verdergezet en dat heeft hen wel geraakt.

Mijn schoonmoeder blijkt na x aantal jaar getrouwd te zijn geweest, lesbisch te zijn. Dat kan ik nog steeds maar moeilijk accepteren... Om de 1 of andere reden heb ik het meer voor homo's dan voor lesbiennes...

*ik probeer al 5 maal reactie toe te voegen maar krijg geen speld tussen de reacties :')

Ja goede 'discussie' maar das wel heftig ja! Hoe gaat je vriend ermee om?