Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Guernica schreef:Je kan ook wel om het hardst roepen dat het niet racistisch is, de meeste mensen zien het nou wel eenmaal zo, dat verander je niet.. Het is gewoon een algemeen beeld dat is ontstaan door de jaren heen, en je kan hoog of laag springen, de mensen die het zo zien krijg je echt niet op andere gedachten hoor.
PRE schreef:Guernica schreef:Je kan ook wel om het hardst roepen dat het niet racistisch is, de meeste mensen zien het nou wel eenmaal zo, dat verander je niet.. Het is gewoon een algemeen beeld dat is ontstaan door de jaren heen, en je kan hoog of laag springen, de mensen die het zo zien krijg je echt niet op andere gedachten hoor.
Waarom voelen enkele buitenlanders zich dan zo aangesproken op Pitbull?
want zouden de hardcore's (en dan bedoel ik de hardcore's en andere mensen die het wél racistisch dragen) alleen maar H&M gaan dragen was H&M ineens racistisch...PRE schreef:Wat mij door de post van Nini_roosje opeens opvalt is dat buitenlanders zich veel vaker racistisch aangesproken voelen, dan wij Europeanen.

.Amber_ schreef:Toch word je hier Ede echt als racist gezien
Als je Lonsdale draagt zeker, maar ook met Pitbull, 100% Hardcore, Hooligan enzo.
Je bent gelijk een Lonsdaler.
Zelfs als je Nikies (Nike Air Max) aan hebt, ben je een racist.
Slaat werkelijk waar nergens op, maar je hebt hier zo ruzie en helaas dus ook wel snel een tik te pakken.
Pas maar op hahaWig_love schreef:Lonsdale is racisties gemaakt, omdat iemand er wat van heeft kunnen maken, het word gemaakt door buitenlanders (zwarte waar ze een hekel aan hebben). en er gaat zoveel % van het bedrag ook nog naar hun toe, het is een boxmerk. (zelf in het sirquietje gezeten daarom wetent). Pitbull is niet Racisties. ;)

Anoeska schreef:Ik zou echt voor alles willen voorkomen dat iemand ook maar zou kunnen denken dat ik racistisch zou kunnen zijn. Zou me dus ook nooit vertonen in kledingstukken die daarmee geassocieerd zouden kunnen worden. Merken genoeg!