Zaterdagavond tijdens één van mijn surfsessies ontdekte ik een wel heel interessante website.
Ik spreek hier over de website en eveneens webwinkel over het make-up merk E.L.F. (Eyes, lips, face). Een paradijs voor al mijn mede
make-up en lipglossverslaafden want zij verkopen namelijk bijna al hun producten aan 1euro! Schijnbaar heeft dit ook in Flair gestaan, maar
dat heb ik gemist.
Vakkundig bestudeerde ik alle kleurtjes en geurtjes, alle soorten en maten lipgloss, oogschaduw, nagellak enz...
Ik kon maar tot één enkele vaststelling komen: HEBBEN! 25 jaar lang beet ik op mijn nagels en ben er eindelijk in geslaagd om ermee te stoppen.
Dus ik vond dat ik, als beloning daarvoor, me wel eens te goed kon doen aan deze webwinkel!
Ik klikte, klikte en bleef maar klikken. *toevoegen aan winkelmandje* Ik zat met een grote grijns achter mijn computer de halve
webwinkel leeg te shoppen. Die nagellak, oh en deze oogschaduw, oeeeh en deze lipgloss moet ik écht hebben! Nog een bronzing poeder...
Heb ik dat echt nodig? Ja, natuurlijk!
Na enkele uurtjes (ja ik weet het, erg
) besloot ik dat mijn bestelling rond was. Voldaan klikte ik op 'bestelling plaatsen' en genoot nog evenna van mijn shopping-spree. Al snel kreeg ik een bevestigingsmail aan van mijn bestelling en gluurde nog even naar wat ik allemaal had gekocht.
Gisteren al kreeg ik het langverwachte mailtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzenden, en deze ochtend stapte de postbode uit haar
auto met 'mijn doos'. Ik moest me al haast inhouden om die doos niet uit haar handen te trekken en er meteen mee naar binnen te rennen.
Het Gollum-gevoel overmande me, it's mine, my own, my precious!
Als een bezetene begaf ik me met 'de doos' naar mijn slaapkamer om ze daar in alle glorie te aanschouwen. Toen ik ze open deed verbaasde ik me
nogmaals over de hoeveelheid make-up dat ik had gekocht. Maar ach, zo één keer per jaar mag dat toch, wel? Verliefd keek ik naar mijn nieuwe
kleurtjes lipgloss en testte ik mijn nieuwe 'creamy oogschaduw'.
Getest en goedgekeurd! Ik ben eveneens erg tevreden over de snelle service van het bedrijf. Zaterdag een hoop besteld en dinsdag thuis!
Nu denken jullie vast dat ik heel de dag met een gigantisch dikke laag make-up rondloop? Nee hoor! Momenteel zit ik met een oversized t-shirt,
joggingbroek en onopgemaakt in m'n comfy bureaustoel mijn verhaal met jullie te delen.
Zo, dat was het dan! Leuk dat ik mijn blijheid met jullie kon delen, en alvast bedankt om mijn 'verhaaltje' te lezen
Benieuwd naar mijn nieuwe aanwinsten?

Groetjes!
Edit: Het is een beetje 'overdreven' geschreven hoor om het grappig te houden

Voor gezamelijke bestellingen kan je naar dit topic gaan.

ik wil een CC
die moet je hebben om van die site te kunnen bestellen.
ik ga al slordig om met mn pinpas