Duidelijke vraag toch. Hoe romantisch zijn wij nog naast het hebben van een baan, een (verzorg)paard, het huishouden etc?
Wat is het meest romantische moment die jij zelf bedacht hebt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Storm76 schreef:Ik wás ooit romantisch, maar ik trof een vriendje die alles behalve dat was... nu is het bij mij ook een beetje weggestopt.
Als je vriendje er niet van houd dan stop je er vanzelf wel mee denk ik. In het begin probeer je het nog wel vol te houden (en hij ook) maar na 3 jaar tijd, is het aardig weggezakt

Goof schreef:Storm76 schreef:Ik wás ooit romantisch, maar ik trof een vriendje die alles behalve dat was... nu is het bij mij ook een beetje weggestopt.
Als je vriendje er niet van houd dan stop je er vanzelf wel mee denk ik. In het begin probeer je het nog wel vol te houden (en hij ook) maar na 3 jaar tijd, is het aardig weggezakt
Wow, dit had ik kunnen schrijven
Ragnaaa schreef:Ik vind mezelf tamelijk romantisch.
Ik ben op dat gebied best een prinsesje, en ik hou er van zo ook behandeld te worden.
Alleen is mijn vriend a-romantisch, helaas.
Hij is lief, en romantisch op zíjn manier, maar écht romantisch?
Jammer, maar wat doe je er verder aan?
Ik probeer het initiatief dan maar van mijn kant uit te laten komen, maar soms denk ik ook wel eens.. * zuchtt * ..
alleen is mijn vriend wel romantisch..
was zoo lief en mooi!
dus we zijn gewoon ''verloofd'' haha

) wat hij had gedaan

Geen vriendje kon zelf iets bedenken of dit kleintje was hem al weer voor
.
)
.
.
Hij is van het type 'badderen met kaarsjes en rose, lieve kaartjes versturen, cadeautjes kopen, onverwachts langskomen en vertroetelen'
Heerlijk, daar doe ik het erg goed op
Maar daardoor merk ik dat ik minder toekom aan romantische acties, omdat ik erg goed kan genieten van zijn acties
Verwen hem ook regelmatig hoor, met een lekkere massage, een kaartje, een lief smsje... Voor onze vakantie naar Thailand had ik een fototijdschrift voor hem gekocht en wat kleine cadeautjes die hij daar pas uit mocht pakken. Maar het meest romantische (vind ik) wat ik ooit heb gedaan was toch wel met mijn ex, die 2 weken op vakantie ging met zijn vrienden en had voor iedere dag een cadeautje meegegeven dat hij pas ter plekke mocht openmaken. Gewoon lieve, kleine dingetjes (vond ik zelf) met een begeleidend briefje. Mislukte alleen een beetje omdat hij de briefjes niet kon vinden
Goof schreef:Storm76 schreef:Ik wás ooit romantisch, maar ik trof een vriendje die alles behalve dat was... nu is het bij mij ook een beetje weggestopt.
Wow, dit had ik kunnen schrijven
We doen samen gewoon leuke dingen, en gaan wel regelmatig samen uit eten. We maken wel tijd voor elkaar! maar daar blijft het wel bij
We zijn dan al ruim 4 jaar samen, maar nog wel gelukkig!
Andersom ook hoor, en dat is het leuke, want hij vergeet gerust dat het 14 februari Valentijnsdag is ('Nou, waarom krijg ik nou zomaar een cadeautje?'
'), maar soms zo onverwachts romantisch uit de hoek kan komen 

), gevuld met een enorme bos rozen. Uit de kaart die erbij zat bleek dat er nóg meer cadeautjes in de tas zaten; een knuffel (voor als hij er niet is) en een armbandje met pareltjes (omdat ik zijn parel ben)