Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Allereerst maar een dikke knuffel..

Dan heb je de meeste kans op ''goedkomen''. 
Laat hem even. Doe wat hij vraagt, dan heb je meer kans dat hij sneller alles op een rijtje heeft dan wanneer je hem gaat pushen. Dan heb je kans dat je hem binnen no time tegen je in het harnas hebt. Hoe erg ook, je zal moeten wachten
Mayo schreef:Niet blijven vragen, dan maak je hem gekLaat hem even. Doe wat hij vraagt, dan heb je meer kans dat hij sneller alles op een rijtje heeft dan wanneer je hem gaat pushen. Dan heb je kans dat je hem binnen no time tegen je in het harnas hebt. Hoe erg ook, je zal moeten wachten
millennium schreef:Moet ik dan vragen of die diep in zijn hart wil kijken en mij met zekerheid kan zeggen of het nog goed komt?
Ik heb al een paar keer gevraagd of het nog goed kwam en hij antwoorde daar Ja op, maar ook dat we er aan moesten werken en dat niet alles patsboem goed kan zijn.
Door hem nogmaals dat te vragen ben ik bang dat die boos wordt.
millennium schreef:Moet ik dan vragen of die diep in zijn hart wil kijken en mij met zekerheid kan zeggen of het nog goed komt?
Ik heb al een paar keer gevraagd of het nog goed kwam en hij antwoorde daar Ja op, maar ook dat we er aan moesten werken en dat niet alles patsboem goed kan zijn.
Door hem nogmaals dat te vragen ben ik bang dat die boos wordt.

millennium schreef:Ik ben zo bang dat ik mijzelf ga kwetsen door te veel hoop te houden.
.