Vorig jaar bij de introductiedagen bleven we éen dag slapen in een jeugdherberg. Ik had al mijn moed verzameld, slaapzak gepakt en op stap gegaan. Vóór het avondeten ben ik al naar huis gegaan omdat ik me simpelweg zo rot voelde, ik wilde gewoon mijn eigen bedje, gewoon lekker thuis... Datzelfde studiejaar gingen we een week naar Parijs. Ook toe had ik me helemaal voorgenomen er gewoon voor te gaan, de mensen kende ik niet supergoed, maarja.. iedereen ging, dus waarom niet. Ook hier ben ik weer op het allerlaatste moment afgehaakt.. Gelukkig waren er toen meerdere redenen.. maar de overnachtingen speelden zeker een grote rol. Vlak na de excursie ben ik dan ook gestopt met mijn studie. Dat wil dus ook zeggen dat ik weer ga beginnen met een nieuwe studie, hoezee.
Het is dus wéér raak, ik heb online gekeken naar informatie over de introductiedagen, we gaan 3 dagen naar een vakantiepark op de veluwe... Ik heb werkelijk géém idee wat ik moet doen. Ik ken die mensen niet, ik ben sowieso geen sociaal wonder, al helemaal niet als het zo 'geforceerd' gaat.
Hebben jullie hier ook ervaring mee? Hebben jullie tips? Ik zit letterlijk met mijn handen in het haar en tranen in mijn ogen.. help
Er komen dan echt de meest gruwelijke scenario's in mijn hoofd en ik word hysterisch bij het idee dat ik moet gaan